Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Ønsker dere alle en feiende flott dag og håper dere får mang en god latter, slik at ansiktene blir levende og livene lengre;-) Ikveld skal jeg på jentefest og feire tonetroll og det gleder jeg meg til;-))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Vakker og vakker fru blom...... Her jeg sitter i pysjen med kaffen.. Knerten sover og Storebror er med pappa`n på søppelfyllinga. Det er utrolig hva man tar vare på og som dukker opp når man skal flytte. Jøje meg sier nå jeg.
♥Snulder Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Haha.. der følte jeg meg truffet du! Håper dere får en flott dag og aften selv! Hils Trollet masse og gi henne en laaang god klem (for hun leser sikkert ikke dette her ..) som erstatning for gave fra meg sist fredag!
Superlis Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Godmorgen igjen til deg og alle andre! Slutter meg til og håper dagen blir god for alle,uansett vær og vind...det har vi nok av her på vestlandet,meg og knøttet har vært ute en liten tur,det gjorde godt hele 12 grader ute..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå