Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert på dette......???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksmannen min har 4 barn.

2 med meg og 2 med første kone.

De 2 eldste er voksne og hun ene har selv barn.

Saken er denne.....

Eksmann fyller 50 og de skal ha surpriseparty for han.

Det er de 2 eldste barna hans som har ordnet dette.

Igår var de i lokalet for å pynte og mine barn var borte for å hjelpe til.

Da de kom hjem var min eldste litt sur og ganske skuffet.

Da viser det seg nemmelig at Eldste søster, som står bak dette og har dradd igang alt sammen har innvitert sin mor også på festen og hun skal komme(ekskone nr 1).

Men jeg har ikke blitt invitert i det hele tatt(ekskone nr 2)

Jeg bryr meg ikke men det såret datteren min.

Hadde jeg vært invitert så hadde jeg takket nei, men det var prinsippe min datter hang seg opp i......

Ikke invitere 1 og ikke den andre.

Vi har begge ett godt samarbeid med vår felles eksmann, er ikke krangling osv.Men han har ny kjæreste.Hun er fra ett annet land, kan ikke språket og har vært her 1 mnd.

tenker hvordan det må være for henne når ekskone skal komme på fest.

Er jo ikke sikkert personen som skal feires er interesert i å ha ekskoner i hytt å pine samlet der heller.Er jo tross alt hans dag , med hans familie og hans venner.og hun er jo ikke i den omgangskretsen i det hele tatt lenger.

Hva hadde dere syntes om det......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke noen av dere ekskonene burde være der, spesielt ikke når han har ny kjæreste! Dette burde den voksne dattera ha skjønt! Skjønner godt at din datter blir irritert! Hun bør, synes jeg, gjøre det klart overfor søsknene sine og faren hva hun synes om dette, gjerne også overfor den nye kjæresten også, men der er det kanskje litt språk - og kulturforskjeller som gjør det vanskelig å forklare..

Skrevet

Min mann har to ekskoner.Jeg er gift med han nå.

Begge disse er fortsatt i hans familie.Den første er bestevenninne med brorens kone og den andre er fortsatt som svigerdatter å regne for min manns familie.

Min mann har meldt seg ut av familien , han orker ikke å møte på eksene i familien sin. Han har ikke noe godt forhold til disse to eksene.

Min mann er den som blir sett på som vanskelig i familien, mens familien ser på seg selv som romslig .At min mann har meldt seg ut er visst verdt prisen for å ha kontakt med eksene hans.

Skjønn det den som vil.

Skrevet

jeg syns ikke at eksene trenger å komme på denne festen

skjønner godt din datter som blir irritert fordi en eks er bedt og ikke den andre

dette ville jeg tatt opp med festansvarlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...