Gå til innhold

Jordmor Siri / moderator littegrann ris her nå ja..


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei,, virker som om de fleste andre (hvertfall av oss som pleier å være her litt) er lei også.. Nå det siste året har dere fjernet anonym knappen på side etter side fordi dere har fått mye klager på "slemme anonyme" Når skal det synke inn at denne knappen ikke har noe på noen av sidene her inne å gjøre? Vil man være anonym så kan man endre på nicket sitt en liten stund hvis man skal spørre om noe pinlig o.l. I tillegg så er man jo så anonym som man vil være her inne, man legger ut så mye informasjon om seg selv som man har lyst til så man kan jo være helt anonym selv med nick. Ville også tro at det er lettere å melde nick som skriver stygge ting, enn å måtte sende inn link på link som dere må gå gjennom. Blir skrevet stygge ting om minst en person her inne hver dag, å det gjør dette forumet så utrivelig til tider. For en stund tilbake var det noen som skrev kjempe slemme ting om både meg og min datter(!!!!) å det hadde vært mye enklere for meg å melde et nick til dere enn å måtte sende alle linkene. Synes dette er noe dere burde tenke nøye gjennom før vi alle velger å bruke andre forum. Vet om fler som ikke vil være her inne lenger å jeg skjønner faktisk det veldig godt når det er sånn at folk kan hetse som gale uten å bli "tatt" ordentlig for det.. Dumt at folk skal bli mobbet ut synes jeg da.. Ellers synes jeg siden deres er super :) har møtt mange kjempe hyggelige jenter her inne og fått svar på maaaaaange spørsmål både i graviditeten og etter at jeg fikk jenta mi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk nemi :) skulle bare ønske moderator hadde vært her å lest da, er jo ikke akkurat såååå mange innlegg på ris og ros hver dag. Når de ikke klarer å svare på ting her så er det jo ikke noe rart at de ikke klarer å holde dritten vekk fra siden heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

For oss er det enklest at dere oppgir linker til innlegg dere reagerer på slik at vi får vurdert innholdet i disse. Kanskje et poeng å forsøke å ikke bli altfor opptatt av hvem som skriver hva, men heller be oss fjerne innlegg som oppleves som støtende.

 

Vi setter pris på at våre brukere gir oss konkrete tilbakemeldinger, da vi selvfølgelig ikke har kapasitet til å lese gjennom alt som postes her.

 

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...