Libido- Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Gutten min er nå 6 mnd. har fått tran hele tiden uten problem. Men nu, den siste uken, holder han på å hoste ut lungene sine hver gang han får tran... tårene renner og alt. han blir fortsatt ivrig når han ser flaska, og gaper villig. Føler meg ganske så slem... =)
Hoppetussa Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Samme her... holdt på ei uke og ga henne vanlig tran med ei sprøyte... følte meg veldig slem, så gikk over til d-vitamindråper, vi.
Libido- Skrevet 25. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2006 hmm rart det der.. får prøve å blande det med fruktpure, om det ikke hjelper, får vi vel bare slutte =(
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Kan gi d dråper istenden for tran. Det er jo d vitamin som er viktige
Libido- Skrevet 25. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2006 Har ikke helt tro på at det er like bra.. får ikke de viktige fett-stoffene som i tran da.. men gikk bra å blande med fruktpure, så da fortsetter vi =)
rosamelk Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 Anbefaler å ta det i grøten. Har fungert godt på begge mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå