Gå til innhold

ååååååååå Cola julereklamen!!!!!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i julestemning!!!! ÅÅÅÅ! Fikk lyst å sette på julemusikk og henge opp julestjerna!!!

 

Samboern min bare ser rart på meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg veldig til å pynte juletre i ny leilighet. Sikker på at Alver vil synes det er fint med alle lysene :-))

Samboeren min hater jul, men han har jo ingenting han skulle ha sagt når det gjelder julen i alle fall ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg Nidar julemasipan reklamen også! Da er det jul! I løpet av uka blir gardiner hengt opp, julestjerne og avdentstake tatt frem og lilla duker over alt :) Skulle ønske det kom bittelitt snø også, så det blir litt lysere ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig - det er noe med den reklamen =) Alt julepynt skal opp ti ltorsdag her i huset - ååå...jeg gleder meg SÅÅÅÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, artig å se andre som er like julegærne som meg selv! Får kjempejulestemning av de der reklamene jeg og, og elsker å pynte til jul allerede nå. Ofte har jeg hatt ferdigpynta til 1. desember, slik at bare treet gjenstår, men slik er det ikke i år. Har ikke hatt tid, men i dag kom iallefall de røde julegardinene i stua opp! Åh, dette er ei herlig tid, sååå koselig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...