dritgrei hei hei! Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 vi har rydda litt og malt litt og lagt to unger og slikt, sånn vanlig dere vet, også har jeg nok en gang sett på kristian danse, og jeg blir forelska og litt mutt- jeg vil også.... hehe, sånn har jeg alltid vært. ikke missunnelig, bare mutt -( nå har jeg til og med blitt mutter) oi oi oi beklager, tørr tørr tørr..... :-) nå skal jeg drikke litt vin sammen med fine kjæresten, vi prøvde oss på en dans i sted, men det endte med at vi lo så høyt at guttungen våkna, så ..jaja.. vi er vinnere uansett .... :-) hva er dette innlegget? hvor vil du hen dritgrei????????????? vet ikke jeg vel, hvor er dere liksom..... hehe :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 He he he, er du helt sikker på at du ikke har startt vindrikkingen allerede? Hvor skal du hen du vesle jente...............(husker ikke fortsettelsen)
dritgrei hei hei! Skrevet 24. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2006 na na na na na na na hente... (husker ikke jeg heller) :-) nei jeg har ikke det det skjønner du, eller.... nå har jeg drukket tre slurker, men det kvalifiserer ikke til duste innlegg likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå