Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 ...å ha en barnefar som er alt for barnslig, og kun tenker på festing og drikking hele tiden? Og at han noen gang har blitt voksen? Vet ikke hvor lenge jeg vil vente på at han skal bli voksen jeg...
winneboo Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Jada, er i den fasen vi å. Bare legg til hasj så tenker jeg vi nærmer oss. Jeg gidder ikke vente mer på han jeg da, han har fått sine 3000 sjanser å syntes at det å tjene penger, å så sitte å drikke seg dritings å avslutte med en bønne, er mye bedre enn å tilbringe tid med datteren sin.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Det er nok mange på dette forumet som stiller i den sjangeren... Undrer meg over at dere ikke så det før dere ble gravide?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Jeg så det ikke før jeg ble gravid nei.. var vel 3 mnd etter fødsel at det "tok av"... da var han lengre ikke den samme...
winneboo Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Nå kom ikke disse sidene frem før etter jeg ble gravid å flere mnd på vei. Trodde han kom til å skjerpe seg å han har fått mange sjanser, men nå har jeg gitt opp for lenge siden. Heldigvis har han er super familie som stiller opp, å de er som en familie for meg, å så har jeg verdens beste jente, så noe godt kom det ut av det.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 Er rart det der at noen menn forandrer atferd fullstendig. De taklet vel ikke ansvaret kanskje... En vakker dag, når barna blir store og de begynner sette krav til sine fedre syns jeg synd på pappane! De fleste vil da innse hvor mye de har gått glipp av, og mange vil oppleve en bitterhet fra barna sine. Sine egne barn! Nei, bruk huet gutter, og knepp igjen dersom dere ikke er klare for å bli pappa! Ehh... er vel ingen av de guttene her inne, men har da vært borti litt av hvert og det irriterer meg noe grenseløst! Lykke til dere jenter, prøv å ikke bruk så mye energi på disse fedrene. De må ville være pappa også.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #8 Skrevet 25. november 2006 Har hatt omtrent det samme problemet frem til jeg tok mine ting og flyttet over xx mil unna. Nå får vi se om han virkelig mener at han vil ha oss i livet sitt igjen! Men er enkelte ting han ikke blir voksen på og det er økonomi !! :| Bruker ikke pengene sine fornuftig (bruker de på bil istedenfor mat)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #9 Skrevet 25. november 2006 Det var som å høre om meg selv... akkurat sånn er det her og. Han kan bruke 20 000 på bil en mnd. Og så klager han over at barnebidraget blakker ham helt... Vi bor i samme kommune da, men jeg har vurdert å flytte bort til høsten når jeg er ferdig utdannet. Hvis han enda da vil være en del av vårt liv, så får han komme etter og vise det:) Jeg kan ikke bo her å bli dratt mellom det å være alenemor, komme meg videre osv og det å skulle gi han en ny sjanse... Jeg orker ikke mer... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå