Gå til innhold

lei hans helgafyll...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg gravid i 25 uke. Selv er jeg glad i å feste,men ikke hver helg. Men mannen min derimot må drikke hver helg. Det har ikke gått en eneste helg der han ikke har drukket. Jeg sier til han at han må slutte for både han å min å babyen vår sin del,men han sier at han drikker for å "kose" seg. For meg så ser dette ut som et problem. Han kan jo tydeligvis ikke la være å drikke en eneste helg! Han jobber fra mandag til fredag og han er kjempeflink i husarbeid. Men jeg mener at dette ikke gir han rett i å drikke hver helg. Hans familie bor i utlandet og han har bare meg her i Norge. Han mener selv at dette er noe avslappende for han. For han sier han ikke plager noen med drikken,men det plager meg! Jeg har advart han flere ganger om at hvis han ikke kutter alkoholen,så drar jeg fra han. Selv om han får denne "advarselen" drikke han likevell.

Hva synes dere om denne situasjonen?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjaa.. vanskelig å si altså. Hvor mye drikker han hver helg, er han alltid ute på byen eller også hjemme? Hvordan oppfører han seg mot deg når han drikker? Gidder han å gjøre ting sammen med deg eller sover han ut rusen søndag?

Dersom svarene på dette er negativt i dine øyne vil jeg se det som et problem ja. Jeg ville ikke godtatt dette hos min partner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...