Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 når en har sex i svangerskapet.Sikkert et håpløst spørsmål, men men...Går noe av sæden inn i livmora til babyen...synd det virker så rart...vi har ikke hatt sex etter at jeg ble gravid...har ikke hatt lyst...åsså føler jeg det kan skade forsteret...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Tror ikke du skal bekymre deg for det der!!! Ta kontakt med jordmor eller lege, det virker som du kanskje trenger litt svar på litt av hvert;) Du skader ikke fosteret, så lenge det ikke er vondt for deg, eller du er i fare for å abortere (eller har abortert tidligere av grunner som tilsier det) kan du trygt kose deg:) Graviditet er ingen sykdom, bare helt naturlig!!!
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Jeg mener ikke å skape bekymring nå.. Men var hos legen for et par uker siden og hun mente at det er lurt å bruke kondom i 1.trimester, da sæd kan ha forløsende effekt. Det virker jo på samme måte i slutten av sv.skapet. Men utover dette er det bare å kose seg så mye man vil!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 søden renner ut igjen etter hvert Sjekk i do når du tisser morgenen etter
Gjest Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 pooos: sæd har bare forløsende efekt når babyen er helt klat til å fødes. Altså ikke i 1.tri:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #6 Skrevet 25. november 2006 Tviler på at sæd har noe forløsende effekt i det hele tatt.. Det er jo ikke annet enn saltvann,slim og noen celler som svømmer i dette.. Vi har hatt masse sex i alle våre svangerskap, fra begynnelse til slutt og dette har ikke hatt noen effekt.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 mulig det...men etter det legen sa tar ikke jeg noen sjanser iallefall. Det har jo forløsende effekt helt på slutten, så jeg ser det ikke som helt usansynelig det legen sa.......
tre håpefulle Skrevet 25. november 2006 #8 Skrevet 25. november 2006 Det har kun forløsende effekt når kroppen er klar til å skal føde,... Ikke tidligere.. Det er bærre og sprute i vei.. =o)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2006 #9 Skrevet 9. desember 2006 Sæden forsvinner ikke inn i livmoren. Slimproppen sitter jo og dekker til inngangen nettopp for å forhindre sæd og bakterier slipper inn der. Sæden kommer ut igjen.
Hulderjenta Skrevet 6. januar 2007 #10 Skrevet 6. januar 2007 Med en vanleg utløsing skulle ikkje det vere noko problem. Men er mannen storvokst nedentil og har svært stor sprut i tillegg, ville eg vore meir skeptisk. Men naturen har sikkert verna seg mot dette og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå