Gjest Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 hei alle sammen! er det flere som kunne tenke seg et nytt treff i oslo eller? dette blir vår første gang men har veldig lyst til å treffe andre unge mødre og babyene deres! noen som har lyst? og i så fall når passer det for dere? klemmer fra oss!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Hei hei! Vi har lyst ) Passer for oss onsdag og fredag neste uke... dere da?
Mamsen86 Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Fredag passer for oss iallefall! Regner også da med at en annen venninne av meg blir med, hun ble mamma for to uker siden.. Klemmer fra oss <3
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 kan ingen av dagene... onsdag er det barselgruppe og fredag fotograf... kanskje hvis det er "sent" på fredag... skal til fotograf rundt 10. vet ikke hvor lang tid det tar...
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 fotograf tar vel bare en times tid? prøve å få til kl 13?
Sabina og gjengen Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Vi prøver igjen vi da.... vil så gjerne på treff, nå SKAL det klaffe:p på santinios?eller hva det het:p
Gjest Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 Jeg ha lyst!Kan ihvertfall mandag-torsdag... Kan kanskje på fredag, men da må det bli 12-13 tiden for jeg skal feie bursdagen min på kvelden og da er det litt å ordne først!
Angel86 Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Kan vi ikke ha klokka 1 på fredag da...heidi, fotograferinga tok bare en halvtime cirka, så d rekker du vettu!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 26. november 2006 #9 Skrevet 26. november 2006 ja, hvem kan fredag kl 13? Vi kan!!! )
FrøkenSprøken Skrevet 26. november 2006 #11 Skrevet 26. november 2006 Lager ett nytt innlegg med påmelding jeg... Skriv dere på der da! Vi har flyttet fra Oslo, men savner dib-treffene såååå mye, og så kommer vi til Oslo torsdag kveld, så vi er med!!! Men kan jeg ta med typen? Hvis ikke han vil finne på noe alene mens vi er på treff da... Han kjenner liksom ikke så mange i Oslo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå