Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Jerv og Sander? Hva er finest, stiligst..... Og hvorfor?
hr.strert Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 er det lov å kalle barnet sitt etter rovdyr da
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Hvis det er navn på bebisen så er Sander best, men hvis det er til bikja så er Jerv tøft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå