Gå til innhold

Jeg vil også gifte meg snufs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne gifte meg, både fordi jeg elsker samboern min, fordi vi har en liten datter sammen - og såklart fordi det er "jentedrømmen" =) Men jeg vet at han er imot ekteskap, iallefall foreløpig....

Det var litt sånn misunnelig syteinnlegg dette hehe - men jeg bare lurer på hvor lenge dere var sammen før dere giftet dere? Og hvem av dere som fridde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært sammen i nesten 7 år når vi gifter oss (31.12.06)

Det ble bare avtalt her... ikke noe romantisk frieri!

Sambo ville ikke gifte seg før, men det "gikk over" :-)

Skrevet

vi giftet oss nå i år, nesten etter 2 år sammen! Jeg fridde, og fikk JA!!! hadde jo forventet det da;-) var kjempe koselig, ned på kne og det hele!

min kjære hadde heller ikke i utgangs punktet noe stort ønske om å gifte seg, men så møtte han jo meg:-) hihi...

var en nyyyyydelig dag! deilig å være gift!

Skrevet

Hei!

Vi har vært sammen i 8 år, og har to barn sammen...jeg trodde ALDRI jeg skulle bli gift for samboer har ikke hatt noe interesse av giftemål osv....men så plutselig overrasket han meg og gikk ned på knær og fridde...................sukk!!! den fine forlovelsesringen!!!! Han hadde allerede spurt mine foreldre om lov og booket kirken!!!!

Så jeg er brud i april! gleder meg!!!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vi hadde vært sammen litt over 1 år når min samboer gikk ned på kne og fridde. Vi gifter oss i mai. Nøyaktig 1 dag før vår 2 årsdag :-)

Skrevet

vi hadde vært sammen i 1.5 år da han fridde. Han var utrolig giftesyk. Merkelig nok for en mann men han synes det er supert å være gift. Han lette og feilet lenge, men da han fant meg klaffet det helt og han var klar. Jeg sa selvsagt ja. Han er super. Mannen i mitt liv.

Skrevet

Jeg blir med å syte og være misunnelig sammen deg jeg!

Måtte inn her å snike på hva alle heldige kommende bruder tenker på...Vil også gifte meg!! Vet jeg er sammen med mannen i mitt liv og vil stå i kirken og love og elske han i gode og onde dager!

Hver gang det er noe om bryllup el sånt på tv kommer det et lite ubevist sukk fra meg, og min kjære bare smiler og ler og sier "sånt trenger heldigvis ikke vi å tenke på" :-(

Ikke har jeg lyst å fri selv heller, har lyst på jentedrømmen, klisjeen men han ned på kne på et romantisk sted.

åhhh....Må komme meg ut av dette forumet! Gjør bare vondt verre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...