Gå til innhold

Hvor langt på vei er dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heia!

ja, hadde vært kjempekoselig om du hadde tatt turen hit inn over helgen ja!! :)

 

Har termin ca. 1.august, er 5+o i dag :) så vi her inne er ikke så veldig langt på vei enda..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin ca 11.august.

 

Har dere svangerskapskalenderen? Den anbefaler jeg. Er mye det samme som står her på disse sidene, men er likevel kjekt å ha noe som kan henge på veggen og som du kan skrive og lese i uke for uke + at den har mange "sunne" mat tips. Tror det var på notabene jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor nøyaktige er terminkalkulatorene på nettet? har fått termin ca

1 august men kalkulatoren sier at jeg er 6+1 uker på vei.

Stemmer dette. ser noen av dere har samme termin men er bare 5 uker på vei ???

 

Graviditeten kom litt fortere på meg enn det jeg egentlig hadde planlagt, men må si at jeg gleder meg veldig :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Er litt forvirret selv. Har regnet meg ut til termin 12.aug på kalkulatoren her inne. Så nå står det at jeg er i 6. uke, trodde jeg var i 5.

 

Jeg er veldig spent, og gleder meg veldig. Men samtidig er jeg veldig redd for at det skal gå galt. Slipper ikke jubelen helt løs ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj.....testet positivt på torsdag. Er visst 4+2 uker på vei og med termin 18 august. Har ikke helt gått opp for meg - men gleder meg helt sinnsykt til å bli mamma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei;) har termin 1 august så jeg er 8 uker på vei... Mista i September, så er veldig spent denne gangen på om det går bra.. Krysser fingre og tær og håper på det beste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...