Gå til innhold

Hvor langt på vei er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Bare lurte på når dere har termin, håper å kunne komme inn hit til dere over helgen :)

XXX

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia!

ja, hadde vært kjempekoselig om du hadde tatt turen hit inn over helgen ja!! :)

Har termin ca. 1.august, er 5+o i dag :) så vi her inne er ikke så veldig langt på vei enda..!

Skrevet

Vet ikke helt nøyaktig når teminen er, men ca 5.august. Er vel fire uker eller noe sånt da. Dette blir barn nr 2.

Velkommen hit!

Skrevet

Ja vi trenger flere her! Jeg skal krysse fingrene for deg!

Jeg har termin 2 Aug.

Håper vi snakkes over helgen da.

Skrevet

Jeg har termin ca 11.august.

Har dere svangerskapskalenderen? Den anbefaler jeg. Er mye det samme som står her på disse sidene, men er likevel kjekt å ha noe som kan henge på veggen og som du kan skrive og lese i uke for uke + at den har mange "sunne" mat tips. Tror det var på notabene jeg kjøpte den.

Skrevet

Altså så er jeg midt i uke 5........ ;)

Skrevet

jeg er 3+4...mitt 11 svangerskap,så litt bekymret for har bare født 1 og de 9 andre har endt i sa...mitt barn er 2 og noen mnd.

Skrevet

Hvis fødselen skjer på termin så blir Theodor på 7 mnd storebror 4 august:)

Skrevet

hvor nøyaktige er terminkalkulatorene på nettet? har fått termin ca

1 august men kalkulatoren sier at jeg er 6+1 uker på vei.

Stemmer dette. ser noen av dere har samme termin men er bare 5 uker på vei ???

Graviditeten kom litt fortere på meg enn det jeg egentlig hadde planlagt, men må si at jeg gleder meg veldig :)

Skrevet

Hei du!

Er litt forvirret selv. Har regnet meg ut til termin 12.aug på kalkulatoren her inne. Så nå står det at jeg er i 6. uke, trodde jeg var i 5.

Jeg er veldig spent, og gleder meg veldig. Men samtidig er jeg veldig redd for at det skal gå galt. Slipper ikke jubelen helt løs ennå.

Skrevet

Ojojoj.....testet positivt på torsdag. Er visst 4+2 uker på vei og med termin 18 august. Har ikke helt gått opp for meg - men gleder meg helt sinnsykt til å bli mamma:)

Skrevet

hei hei;) har termin 1 august så jeg er 8 uker på vei... Mista i September, så er veldig spent denne gangen på om det går bra.. Krysser fingre og tær og håper på det beste;)

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 11. august 2007. Er inne i min 6. uke.

Skrevet

Termin 20. august, 4 + 4 i følge "norsk regning", 4 + 2 i følge amerikansk ticker. ;)

Skrevet

Har termin ca. 25 august, så er vel rundt fire uker eller noe sånt...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...