Gå til innhold

Gravid igjen.....


Ross

Anbefalte innlegg

Da joiner jeg dere her inne jeg. Testet positivt i går =) Jeg er så lykkelig. Håper det går bra denne gangen. Jeg mistet i 6. uke for 2 mnd siden så det gikk jo fryktelig fort å bli gravid igjen må jeg si.

Termin 2. Aug ut i fra terminkalkulator. Er det flere som har mistet før her? Hvor lang tid tok det før dere ble gravide igjen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia!!!

 

Gratulerer og velkommen i klubben!!

 

Så trist å høre at du mistet.. men fint å høre at du er gravid igjen!!

Jeg mistet i juni i år, og ble gravid nå, i 4pp :) er ikke så lenge å vente det da syns jeg :D

 

Lurer litt på den termingreia jeg, for hvis jeg skriver at syklusen er 28 dager, får jeg termin 30 juli, og det er vel den utregninga legen bruker tror jeg. Men syklusen min har vært litt rar etter at jeg mistet i sommer, og ligget på mellom 28-32, så regner ikke med at terminen er før uti august, så derfor har jeg meldt meg inn i augustklubben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det går så raskt å bli gravid igjen. Vi hadde prøvd i 1 og 1/2 år før jeg ble gravid.Så jeg var redd det skulle ta like lag tid denne gangen. Men der tok jeg feil gitt.

Jeg hadde bare bare en mens etter jeg mistet og det var 30 dager fra jeg mistet så det er ikke så lett å regne da. Før det var det 28-29 dager. Bli her i Augustklubben du.......=)

Håper vi kan skravle masse fremover.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.

 

Håper spiren sitter og vokser denne gangen for dere denne gangen. Godt å høre det gikk fort å bli gravid igjen.

Selv har jeg mistet to ganger, og håper virkelig dette er gangen min : )

Uansett er jeg glad det gikk ganske raskt å bli gravid denne gangen.

 

Lykke til alle sammen som føler som meg at dette er veldig usikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...