Gjest Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Teodor er 5 mnd idag og det er bare 1 mnd til julaften Og på søndag overtar vi vår nye leilighet, hurra! Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får
Gjest Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Å så har sambo og jeg vært sammen i 2 år og 7 mnd idag 24.april 2004 spurte han meg om jeg ville være sammen med han Etter å ha rota rundt siden juletider Elsker deg min beste venn - du å æ
Gjest Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 så hyggelig da Gabriel ble 4 mnd i går:D du verden som tia flyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå