Gå til innhold

2 på jorden og 1 i himmelen


gutta på tur

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har egentlig ikke noe her inne på disse sidene å gjøre, men titter innom av og til, kanskje for å tenke og være ekstra takknemlig for livet. Jeg håper ingen blir støtt av det...

Jeg tittet innom hjemmesiden for den vakre lille gutten din, og den var så ufattelig fin! Med så veldig mange gode ord...

 

Spørsmålet mitt er, og si fra hvis det ikke passer seg, jeg så at siden er laget på Mac, og da lurer jeg på hvordan du har laget den, og hvilket program du har brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mannen min som har laget den siden, (for det meste) men vi måtte kjøpe domene av mac også la alt klart for å brukes. Utrolig enkelt og utrolig mange flott layout. Jeg skal spørre mannen min om det. Kan legge ut et innlegg på skravle siden om det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg skriver her jeg, 2 på jorden og 1 i himmelen, for da ser du sikkert at jeg har svart. Ting blir så fort borte på skravlesiden... jeg fant linken, tusen takk, nå tror jeg kanskje jeg må prøve meg på det! Takk for at du tok deg tid, og beklager at jeg ikke har svart før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...