Gå til innhold

første legetime bestilt!


spindel med spire :)

Anbefalte innlegg

da har jeg fått første kontrolltime allerede den 7. desember! Hmm.. lurer på om jeg kasnke får en liten ul, for hu som jeg snakka med sa at det ikke var vits noe tidligere, for da kunne han (legen) ikke SE noe likevel.. oioi, dette blir spennende!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. Da er du igang!! Jeg har fått time 3.januar. Tenkte det var greit å drøye litt.

 

Jeg er virkelig kjemperedd for å miste det lille vidunderet jeg bærer på,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Dette er føste gangen jeg er her inne, har vært litt inne på "bli gravid-sidene", men nå er jeg gravid:) Har termin 01.08.07, har også bestilt legetime, fikk ikke før 12.januar.. DET blir lenge å vente det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, fikk også time 12.januar... lenge til ja, men satser på det går fort og greit;) har termin ca 090807 :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skal på første kontroll den 3 januar:)

 

Skal på en samtale først den 12 desember for jeg har en del å spørre legen om siden jeg har en gutt på 7 mnd allerede, ikke så lett å være så forsiktig da

 

God helg til de andre med en liten i magen sin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei venter en liten en 01.08.2007 men har ikke fått bestilt time hos legen enda. Dette blir min første så jeg er veldig spent. Har begynt å bli kvalm og er veldig urolig da jeg er forkjølet og hoster så jeg brekker meg. Ikke noe godt, er jo urolig for å få en SA men legen min sier at jeg ikke behøver å uroe meg. Venter i spenning og håper forkjølelsen gir seg snart.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Håper at du blir kvitt forkjølelsen....Ikke noe særlig...

 

Jeg fant ut i dag at jeg er gravid. Hvor "safe" er egentlig hjemmetestene? Den så jo veeeeldig positiv ut. Veldig glad nå:-)

Bør man bestille time hos lege så kjapt? Min første gang dette!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føste kontrolltime er som regel ikke før i uke 10, så trenger ikke bestille så kjapt. Er kun hvis du har hatt en sa eller kompilikasjoner i svangerskapet før eller et eller annet, at de vil ha deg inn tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte bare legen og spurte om når jeg burde ha time, fikk beskjed om at jeg skulle komme inn rundt uke 12 - så det blir ikke før etter jul, leeenge å vente altså.-) Er 5+2 idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ dette er så spennende... Jeg tenker på det hele tiden! Hadde en SA for noen mnd siden... men nå er det i boks igjenn. har termin 05.08.07. Jeg har bestilt time hos lege den 20 desember,det gledre jeg meg til. Har også fått time hos jordmor 4 januar... det blir i vert fall spennende. Håper virkelig at dette går i boks nå... HURRA!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, syns jeg også! To dager igjen nå, vet ikke om jeg får UL da, eller om jeg blir sendt til sykehuset for det, håååååper på UL på torsdag!

 

Uansett skal jeg på UL i uke 10 på sykehuset, det sa de hvertfall da jeg var på utredning etter en sa, men det syns jeg blir alt for lenge å vente til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått bestillt min første legetime..... Det blir den 21.desember. og da er jeg 8 uker på vei.

 

Spennende! ;) Gleder meg masse! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har fått min første legetime 11. desember (under en uke til!!! :)) I dag er jeg bare 5+1 på vei, men får tidlig legetime siden jeg har mistet tidligere. Da vil de ta blodprøve av meg, og en ny blodprøve ca en uke etterpå. Her vil de se på om HCG-hormonet er stabilt eller om det har økt. Dette betyr at da er det bra. Reduseres dette hormonet, betyr det at jeg aborterer... Så jeg er spent! Håper virkelig at denne gangen går det bra!

Jeg har også fått innvendig ultralydtime den 20. desember! Hvis de hører hjertelyd da, betyr det at sjansen for å miste reduseres kraftig! Dette blir veldig spennende!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikke fått time før 23 januar jeg, det er jo såååååå lenge til!!

tror jeg er i uke 5 nå, og termin rundt 15 august... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

jeg fikk også time mandag 11.desember. Da er jeg i uke seks. Fikk det nok så tidlig da jeg har en kronisk sykdom (ikke så alvorlig) som av og til krever medisinering. Greit å få riktig dosering og gode råd i denne situasjonen, så er veldig glad for å allerede få noen svar etter helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time 19.desember - er så ustabil i syklusene at jeg aner ikke hvilken uke jeg er i... Håper de kan finne noe ut av det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...