Anonym med jente:)+ guttespire Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Lille gullet er ca 2,5 måned og lurer på når jeg kan begynne å ha tytteflaskene i oppvaskemaskinen? Er så stress me all den kokinga:) Takker for svar
børdi Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 har gjort det hele tiden vi.. eller vasket de med zalo og vann, Kokte de vel et par ganger i uka fra begynnelsen av, men det var ikke lenge...
Anonym med jente:)+ guttespire Skrevet 24. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2006 dytter denne jeg...flere?
krølle... Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Håkon er 8 uker. Vi har akkurat begynt med oppvaskmasin også. Ble så lei av den kokinga.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Begynte da han var 4,5mndr.. neste gang skal jeg kjøpe en flaskekoker...
mammaen til G & A Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Fael mamma jeg da=) Har hatt flaskene til baade eldstemann og snuppa i oppvaskmaskinen fra starten av. Det eneste jeg gjorde foerste gangen naar jeg aapnet pakkene til flaskene var aa sterilisere dem i en diger gryte. Jeg har ogsaa en kurv til aa ha tutene og andre deler i som gjoer at alt skylles godt naar det vaskes. Vet ikke om de har disse kurvene hjemme i Norge, min er laget av Munchkin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå