Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 hvoe mye må man betale i husleie for å få bostønad? å hvor mye får man dekt? å hva er O.S? hva går de ut i fra om man får det å hvor mye man får?
Gjest Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Det er helt avhengig av inntekta di, og hva du betaler i husleie. OS er overgangsstønad, som enslige foreldre får. Ofte får de som bare har OS på ca 9600 kr pr mnd, dekt ca halve husleia. Dessuten får man mer i de største byene, enn i små kommuner. Jeg har en inntekt på ca 112 000 (OS), får snart en husleie på 6500, og bostøtte på 3264. Hadde jeg fortsatt å bo der jeg kommer fra (utenfor tronhdeim) hadde jeg fått over 1000 kr mindre pr mnd:) Kjipt, når det begynner å bli like dyrt der. Valgte storbyen i stedetfor jeg;) Her kan du beregne selv: https://tjenester.husbanken.no/bostottesimulator/index.do?s=_Velkommen&p=velkommenBean
Gjest Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Funker kanskje ikke, prøv denne: https://tjenester.husbanken.no/bostottesimulator/index.do
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 takk for svar:) jeg bor utenfor trondheim no, men flytter sansynligvis tilbake til trondheim snart. å veit ikke hva jeg har krav på, veit ikke hva jeg kan søke om å sånt.
Gjest Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Hvor gammel er du da? Lei av bondelandet jeg nå, så nå blir det o store trondheim, hehe. Nei, det er ikke så greit å vite alt det der i starten. Har har holdt på med det i en del år nå, så det går av seg selv. Men en liten papirmølle er det,( Vi kan godt snakkes på mail eller msn om det, hvis du vil.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 ja, d hadde vært fint:) har en del spm:P hva er mailen din?
Gjest Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 [email protected] kan du begynne med. Si fra når du har sendt, så får du en annen adresse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå