Gjest Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Mener å ha lest at den er avhengig av OS, men at det ble kjempa for å få en forandring..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Hvorvidt ting er som jeg skriver fortsatt vet jeg ikke, men det var det for noen år tilbake. Når man mottok stønad til barnetilsyn begynte tiden å gå for antall år du kunne motta stønad. Kronglete skrevet men skal illustrere. Si du begynner å jobbe, mottar stønad til barnetilsyn. Så går du av en eller annen grunn over på OS. Siden du da allerede har mottatt barnetilsyn er periode går denne perioden til fratrekk på perioden du kan motta OS.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Ja, den er uavhengig. Ei venninne av meg mottar stønad til barnetilsyn og hun er ferdig med os-perioden på 3 år for lenge siden. Man kan søke om stønad til barnetilsyn helt til barnet går ut 4. kl er det vel.
Gjest Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Akkurat det svaret jeg håpte på ja! Da er heldigvis reglene blitt forandret. Takk dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå