*Salaten og Lykketrollet* Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Jeg hadde store forhåpninger om å bli kjent med andre unge mødre her inne. synes dere hadde det koselig. MEN så mye mobbing og drittslenging av folk her inne.. Håper virkelig vi får fjernet anonymknappen og at miljøet her inne blir bedre... ellers holder jeg meg på skravle videre altså.. Dette var kjedelig.
KamaSutra -18 dager til termin Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Hei *Salaten og Lykketrollet*! Gjør som meg, bare overse alle innlegg som inneholder umodne, motbydelige, uintelligente kommentarer. Hvis alle gjør det, så får vi det så koselig så Ikke la disse fantasiløse menneskene ødelegge for oss som vil ha det hyggelig her inne. Jeg har aldri sagt eller ment at jeg er bedre enn andre på noen måte, men akkurat disse anonyme som slenger all denne dritten her inne, har jeg ingen problemer med å heve meg over. For VI er faktisk mye bedre enn dem. Hvor er du fra da *Salaten og Lykketrollet*? Og hvor gammel er du? ) Jeg heter Gunhild, er fra Raufoss (like ved Gjøvik), 21 år gammel, samboer er 28. Vi har ei jente, Hannah, som ble 2 år i oktober, og vi venter neste jente ca 1.mars.
Gjest Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 hei :-) jeg er kanskje ikke så "ung" men jeg er da 23 og bor i rogaland alene med jentungen min som er 15 mnd gammel. Har også store problemer med å bli kjent med folk her inne! du kan alltids legge meg til på MSN (og dere som leser dette) [email protected]
KamaSutra -18 dager til termin Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Er det greit jeg legger deg til? Har både fornavnet og etternavnet i mailadr. min, så jeg vil ikke legge den ut her.
Gjest Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 bare å legge meg til det (hvis det var meg du mente:p)
KamaSutra -18 dager til termin Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Ja, har gjort det nå..
*Salaten og Lykketrollet* Skrevet 25. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 25. november 2006 Hei på dere:) Jeg er fra Bergen og er 19 år gammel.. har en liten gutt på 6 mnd. Bor sammen med barnefaren. Ja, vi får overse alle de teite anonyme innleggene som blir lagt ut, nå har de jo fjernet anonym knappen så får håpe det blir bedre:)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 26. november 2006 #9 Skrevet 26. november 2006 Håper det er greit at jeg også la deg til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå