Gå til innhold

Blir snart sprø......

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag tok jeg samboeren min i å skrive mld til ei annen dame. Jeg har hatt mistenke en stund og da jeg sjekket tlf hadde han skrevet at til henne at han begynte å bli forelsket i henne. Det var som å få et knyttneveslag i magen. Da han var ferdig på do ba jeg han komme på stua også spurte jeg hva slags mld han har på tlf sin. Vet ikke sa han. Da jeg fortalte hva jeg hadde lest ble han ganske desperat og tok tak i tlf. Jeg holdt igjen og den gikk i flere deler. Han ble sint fordi jeg hadde gått inn på tlf hans for den er privat og ikke noen jeg har noe med. Da han hadde roet seg litt sa han at han ikke mente noe med det og at det bare var en lek fra han sin side. Han elsker meg og vil ikke miste meg sier han.

Vi snakket i 2 timer den morgenen, men jeg klarer ikke å stole på han.

Jeg tror han fortsatt driver å skriver til henne for hvis han får en mld så går han på do eller andre steder så ikke jeg skal se. Han sier at han ikke skriver sånne mld med henne lenger, men han vil ikke kutte kontakten helt for hun er en arbeidskolega.

Jeg sjekker fortsatt tlf hans, men han sletter alle mld han får.

Jeg har veldig lyst til å ta en prat med hu dama og høre hva hun har å si for jeg stoler ikke helt på han.

Jeg tror jeg skal se ann helgen litt også kanskje kontakte henne på jobben på mandag.

Trenger noen gode råd og oppmuntring, kanskje fra andre som har vært igjenom det samme.

Jeg er redd for at hvis jeg snakker med henne også kankje er det sant at de har slutte og hvis han får høre at jeg har snakket med henne så går han ifra meg fordi jeg ikke stoler på han. Skal jeg ta den sjangsen??

Dette ble litt langt og rotete, men jeg håper noen kan svare meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...