Gå til innhold

Andre som er mere kvalme igjen nå på slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sleit med kvalme og oppkast daglig de første 3 mnd. Var såååå deilig når det var over. Men nå er det søren meg begynt på igjen(-oppkast da).Er kvalm fra jeg lukker opp øynene og hvertfall ett par timer fremover. Å jeg som egentlig har lyst på oboy:O( Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!! Opplever hyppige kvalmebølger. Ikke så ille som første trimester, men plagsomt..

Skrevet

Ja, jeg har plutselig fått morgenkvalme.... har ikke kastet opp tidligere i svangerskapet men gjør det nå... Kjedelig!!!

Skrevet

Jeg er også mye kvalm om dagen, men så kastet jeg til gjengjeld opp i 7 måneder før det endelig var bra en måneds tid... Jeg er mer kvalm når jeg har fått lite søvn, så en god natts søvn kurerer det meste. Desverre blir det færre og færre av dem.

Skrevet

Jeg var ganske heldig i begynnelsen, kastet nesten ikke opp, men var kvalm om morgenen og brakk meg ganske ofte. Og det har jamen kommet tilbake nå siste uken.. Det er veldig rart, kommer helt plutselig. Ikke som i starten hvor jeg bare ble kvalm hvis jeg var sulten. Nå kan jeg bli kvalm rett etter jeg har spist, f.eks.

Merkelig med disse gravide kroppene, altså :)

Skrevet

Kvalm og uggen om morgenen..... sliter litt med å få i meg mat da........ men det tar jeg igjen for til kvelden:)))))

Hi,hi....

Skrevet

Jeg er også kvalm og uggen om morgenen. Sååå sulten når jeg våkner, men når jeg skal spise så skal det nesten ingenting til før jeg blir kvalm. Har funnet ut at en yoghurt og ett par glass melk passer bra hvis ikke blir jeg bare super kvalm. Rart... Dessuten blir jeg kvalm av å pusse tennen men det må jo gjøres :-)

Skrevet

Ja veldi kvalm på morran, men blir bedre nå jeg har fått spist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...