Sabina og gjengen Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Jeg trodde at når man fikk barn ble man "akutt" voksne (som jeg kaller det). Men etter 3mnd her inne på DIB skjønner jeg at dette ikke gjelder alle. Det var MYE hetsing og shitkasting på BIM mens jeg "vanka" der, men dette tar kaka... Å henge ut stakkars 87_jenta og Nora Sofie er rett og slett det feigeste jeg har sett. Det samme gjelder måten Mami87 og Nathalie ble hengt ut og misunnelsen over at noen synes Mami20 og baby Emilia får så mange innlegg.. Og på grunnlag av alt dette har jeg laga passord på sida til sønnen min og det skal litt til for at jeg gir det ut. Og jeg vil råde alle dere andre ærlige jenter her på DIB til å gjøre det samme. Også med tanke på saken om Bodil88 og Amalie. Har vært litt innom BIM i det siste (bare for å titte) og det har blitt så mye bedre på Ung og gravid etter at de fjerna anonynknappen.
Hmmmmmm Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 er ikke ofte jeg er her inne pga det er så dålig stemming... syns ikke det er noe gøy att komme in her lengre.. måtte selv bytte nick efter jeg hade varit inne her 4-5ganger og svart på en del inlegg.. så nu er jeg bara inomm og leser litt da og da.. syns det er veldig dålig uppførsel av mange her inne,specielt dem som gømmer seg bak anonymknappen..feigt er det og att di ikke tør att visse vem di er..
Gjest Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Nå har ikke jeg blitt hengt ut her inne da (tror jeg?) var på kranglesiden jeg fikk litt juling, å det tror jeg faktisk var noen som pleier å være på skravle som sto for desverre Men har jo lest hva de har skrevet om andre her inne på denne siden å det er helt forkastelig.. Får håpe det blir bedre nå som anonym knappen er fjernet å at moderator snart forstår at hele knappen er en teit ting å fjerner den fra alle sidene her inne
Sabina og gjengen Skrevet 25. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2006 ja stemmer det.. bare trodde det var her:p Er jo her jeg kjenner nicket ditt fra så kobla hjernen litt feil.. Skjer stadig vekk om dagen, her på tirsdag skulle jeg vært på møte kl 13.00, jeg blir da oppringt på onsdag og spurt hvorfor jeg ikke dukka opp hvor jeg svarer: Hæææ?? Er ikke det neste uke? ikke lett å være gullfisk på heltid:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå