3 *guttemamma Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Har vært inne på babyjungle.nl å kikket. Men hva skal man velge? Har ingen erfaring med 3-hjulinger. Oth urban Jungle, easywalker sky eller TFK twinner twist?? Oth og easywalker er lettere ser jeg, oth er definitivt dyrest. TFK billigst. Tfk blir også mindre sammenlagt. men så var det vekten da. er den stødigere kansje?? Alternativet er å kjøpe city cross og en carena freeride m svingbare framhjul i tillegg som en kjøpesentervogn. veldig i tvil nå ja. Har en simo kombi fra før da, som er ok men godt brukt. noen anbefalinger/råd?
It's all about me Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Hvis jeg ikke er helt på bærtur så har alle vognenne du har ramset opp singelvogner, utenom TFK som er tvillingvogn. Er det TFK Joggster Twist du mener kanskje? I så fall ville jeg valgt den. Har den ikke selv, men etter lang undersøkelse og mange spørsmål runft om kring har jeg selv kjøpt den og får den om noen dager. Var veldig mange som annbefalte den fremfor andre og etter å ha sett på den og prøvekjørt i en butikk ble jeg overbevist. Det eneste negative jeg fant med den var at sportsdelen ikke kan snus og at kurven under er litt trang å komme til.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Alle de vognene finnes som tvillingvogner, men vet ikke om det er det hun skal ha... Vi har hatt oth urban jungle, og synes denne var helt fantastisk. ENkel å trille, legge sammen/slå opp, ble helt flat sammenlagt, lett å fjerne trekket for å vaske det o.l Kun en negativ ting om den vognen, og det er at jeg synest det ble litt tett under storm/regntrekket. Dogget så fort. Men gikk greit når det ikke regnet mye, da åpnet vi bare litt opp. Easywalker sky har full liggestilling da, har aldri prøvd den men er ganske lik på oth`en så er sikkert en god vogn. Tfk har jeg aldri vært borti, men synes den høres veldig tung ut. Er den ikke 15-16 kg?? Men er jo ikke sikkert det merkes så veldig når trilles. Er vel helst når de løftes inn/ut av bil. SÅ sikkert en ok vogn det og. Om det er tvillingvogn du skal ha ville jeg valgt en av de letteste, de er tunge nok....
Mammen til Nurket Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Elsker min Oth!!! Men syntes den passer best for barn som er 18mnd og opp over. Har ikke vært bort dyp bagen, men tror den er grei nok. Kanskje litt liten(kort), men kommer an på om det er snakk om baby på vinteren eller sommeren?! Sportsdelen kan en nok fort få inntrykk av at babyen blir litt borte i ,når en evt starter opp med den v 6mnd alderen. Og blir ikke sååå flat, og med kun mulighet for babyen i fra seg.... Men ut over dette er vognen lett, blir liten og flat og god plass til ting i nette under. Lykke til! :-))
Clementine Skrevet 25. november 2006 #5 Skrevet 25. november 2006 Jeg er dødsfornøyd med min TFK Joggster Twist. Kjøpte på babyjungle.nl, fantastisk service og raske svar når man lurer på noe. Vogna er helt konge, men stor bag, mye større enn f.eks. til Quinny og OTH. Vi har nå bytta til sportsdelen for snuppa er så nyskjerrig at hun nesten klatra utav bagen. Har ikke hatt noen problemer av noen slag, og ser med forbauselse at de som har andre vogner har mindre sitteplass, men ofte er bredere mellom hjula og større når man legger dem sammen. Alle spurte om ikke vi skulle ha stasjonsvogn nå som vi har fått barn, men det går greit med TFK-en i koffertbagasjerommet vårt. Den er lett og grei, veier vel rundt 12 kilo eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå