ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 jeg er kanskje ung, men ikek SÅ ung!!!! ååååh..... hater når folk stirrer og prater åpenlyst om deg bare fordi man er en ung mor...argh...
Jente89 ♥ Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 kjenner den følelsen ja .. å jeg er 89 barn
Beama Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Har merket det jeg og.. og jeg er jo nesten gammel jeg siden jeg er født i 84=P Men det værste er ikke blikkene... men de som faktisk presterer å åpne munnen å fortelle hva de mener.... og må ligge trykk på det at jeg er ung.. så jeg kan ikke vite ditt og datt... pleier å være ganske avbalansert og rolig.... sjelden jeg sier stygge ord osv... men når en vilt fremmed gammel dame begynner å skjelle meg ut på butikken... for å være ung aleinemor som bare utnyttet systemet for å få penger... da tiltet det for meg.. det kom noen stygge gloser da. Og til orientering: jeg er ikke alenemor... er gift og alt.. Men at noen i det hele tatt kan tenke sånn sjokkerte meg.... man blir no vel ikke mor i ung alder for å utnytte systemet...=/
Gjest Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 hehe, veit hva du mener ;P er 88modell jeg hakke fylt 18 enda! men fordi man er ung betyr det IKKE at vi er dårligere mødre enn andre!
Klippskare Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 ååja.. er 89mod og er så sinnsykt irriterende at folk skal si så mye fælt og blande seg så! Igår var det en "veninne" av mamma som kom bort og så på Thea da jeg og mamma var i byen. så sa hun: ja, du er vel litt ung.. så sa mamma, Hun blir nu 18 i April.. så sa den "veninnen" PHØ.. det er da vel INGEN alder skikkelig sint liksom=/ mamma støttet og sa: jeg var nu ikke gamlere skjøl jeg da når jeg fikk min første. så ble hun "veninnen" stille og bare så bort..! oooæh.. blir så sint!! hadde bare lyst å slenge no skikkelig fælt i tryne på henne! Orket ikke si noe jeg...! jeg hever meg over det, men selfølgelig er det irriterende. VI ER LIKE GODE OG SNILLE fordeom vi er "unge mødre" er solt jeg<3=) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå