Gå til innhold

Hvem var det som skulle gifte seg barføtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

på en strand.....

Tenkte bare på Snulder.

Kan det være noe for henne?

(forstår ikke det med de plankene, men så var jeg jo heller ikke på denfesten da...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det var ikke snulder som skulle ha strandbryllup..........

var det velve??

Skrevet

Tror det var hypersusmor:-)

Skrevet

Mister tråden litt nå! Skal alle her inne gifte seg nå???

Skrevet

Ja, massegifting med hverandre!!! Ha ha ha!!! Artig sak......:-)

Skrevet

Jeg har så livlig fantasi...Nå ser jeg det hele for meg!og husk jeg har ikke sett noen i virkligheten!! Ser for meg en sandstrand og hatter og slør,mye fnis og latter jammen er det ikke masse god drikke også,men hvor ble det av mennene...Tror vi skremmte dem vekk!!!!

Skrevet

He he he, de sitter sikkert og gjemmer seg bak en palme eller ti de:-))

Skrevet

Da kjære Trollmora... skal jeg forklare det med plankene. Etter sambos sjokkfrieri ble jeg spurt av ymse damer om dette var noe vi hadde snakket om. Jeg svarte at de hadde vi ikke... ikke annet på tull. Vi snakket om at vi ønsket oss ett stabbur i hagen og kanskje eneste løsning var å gifte seg og ønske seg tømmer i gave... Far til sambo er flink til å lafte! :)

Forøvrig må nok jeg beholde skoa på i bryllupet... ihvertfall til etter vielsen;=)

Skrevet

okeii - da er jeg med :o)

Bare si fra du når datoen blir klar, så kan jeg jo få Trollfar til å felle ett tre på hytta som du kan få i presang!

Men om du vil ha sko på eller ikke det kan du jo velge selv om det ikke blir på en strand da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...