Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Jeg finner utallige forum for foreldre med alvorlig syke barn, som har mistet barn osv. Men er det noen som vet om noen forum for de som er alvorlig syke foreldre? Jeg er alenemor til to, og venter nå på kreftutredning. Tusen spørsmål og tanker som svirrer rundt i hodet. Noen som vet hvor jeg finner noe sånt?
blond Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Det kunne vært fint, ja, også for foreldre som har "vanlige" sykdommer som bronkitt eller annet kunne det være greit å få stilt spørsmål, luftet frustrasjoner osv. Kan du ikke legge det inn som spørsmål på ris og ros-siden? Ønsker deg lykke til med utredningen!! Det må være sinnsykt tøfft for deg!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Hei du Ja, jeg synes nesten det burde åpnes noe sånt. Skal foreslå det. Tusen takk for støtten du. Det går vel bra, det får man alltid tro. Optimist;)
blond Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 Jeg krysser fingrene for deg!! La forresten igjen et tips til deg på 3-5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå