Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Jeg å xen har ikke det beste forholdet nå. Og han kan prate om hvor glad han er i barnet og hvordan sin rolle er, men å faktisk være der klarer han ikke. Han ser heller at jeg dukker opp enn barnet vårt. Og jeg er livenderedd for å bli en av dem tingene men leser med frykt i overskrifter som "mor og barn drept av faren til barnet". Vet at xen ikke er i stand til dette, men jeg er redd han. Kansje jeg ikke har en grunn til å være redd han, men han har ubalanse i den mentale tilstanden sin. Det er til og med påvist. Vet at han kansje aldri er der for meg å barnet vårt. Men jeg er så redd han uansett.
Unn9 Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Hei! Hvis eksen din har en psykiatrisk diagnose som gjør ham farlig for andre, må du vel kunne kreve at han har tilsyn når han treffer barnet! Har han bare angst for eksempel, er det ikke farlig for barnet, selv om det legger begrensninger for hva han kan tilby av aktiviteter. Hør med de som megler mellom foreldre hva som er lurt å gjøre. Jeg bekymrer meg bare for at barna oppholder seg i en røykfylt leilighet, og ikke blir tatt ut hele helgen. Men jeg kan ikke lage bråk for sånne bagateller. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå