mamma39 Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 , at jeg prøver igjen. vi har snakket litt sammen nå. vil prøve og få hjelp. vi er begge villige. ser du om vi får den hjelpen, vi trenger.?? til og forsette sammen. skal på møte til mandag, viktig for forholdet at går det bra. (posetivt sva med den personen vi skal i møte med. jeg er født 271067 han er fdødt 170867 eb
nattinatt Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Hallo Så flott! Veit du, når eg no leser dere, så kjenner eg ein heilt anna stemning, trykket er letta, og eg kjenner, som du seier, eit felles ønske om at dette skal ordne seg. Veit du, eg får veldig positivt opp på dette eg.Dere vil få ein vldig dyktig veileder, som er lett og prate med, omgjengelig, som begge vil føle seg trygg med. Og dere vil begge stå på. Og eg får opp at forholdet vil vare, og dere kjem over kneika. Og har dere felles hobbier, så bruk tid ilag på det.Prøv å få være kjærester, ut å ete, og aleinetid heime.Bruk kveldene når dere er for dere sjølv, aller føst med å slå av tv en, og prat illag.Det ser eg er veldig viktig. Finn ut ilag korleis dere vil ha forholdet.Snakk rolig, og prøv å unngå å bebreide den andre.Eg ønsker dere lykke til,dette vil gå fint.Vart så glad i dag, for eg fekk opp ein helt anna følelse idag.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå