Trollmora Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Også jeg som fikk influensavaksine! Potte tett i hodet og så forferdelig sliten. Snørret renner og øynene ser ut som to smale griseøyne. Ja, godt jeg har fridag og egentlig skulle begynne med julevasken.
dritgrei hei hei! Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 julevasken er å putte grønnsåpevann på en sprayflaske..... hadde du glemt det litt? :-) god bedring kjære deg!
Karomamma Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Dakar dakar deg du dom e dett i desa!! Har dessverre ingen lure råd å komme med, her er vi på ny runde med snørr i strie strømmer og hosting hele døgnet. Bare jeg og Karosnuppa denne gangen, pappaen er frisk. Vi skal til legen i morra, må sjekke henne for lungebetennelse - hun har hostet til og fra i 6 uker. Stakkars deg og stakkars oss Heldigvis skal vi hverken i barnehagen eller på jobb, så da skal vi to jentene kose oss heeeele dagen. Ikkeno vasking eller grønnsåpespray her!! God bedring til deg, Trollmora
Trollmora Skrevet 23. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2006 Go bedring til dere og! Håper at det går greit hos legen i morgen da. Grønnsåpe på flaske er kanskje ikke så dumt. Ser ut som om vaskehelpen har svikta meg.......
Superlis Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 God bedring!!Spis masse klementiner og appelsiner!!Og så må du pleie deg så best du kan=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Uff og uff....også den vaksinen som de nå mener ikke har noen effekt da.....jaja, for sent. Men, tyt deg full av c-vitaminer og hvitløk. Og om du får tak i Sambucus force så tyt i deg det også:-)) God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå