TPM m/baby i magen Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Hei. Er det noen av dere som har kommet så langt som hit som hadde mye menssmerter, nedtrykk smerter i skjeden i begynnelsen av graviditeten? Noen dager har jeg ganske konstante menssmerter hele dagen. Med sønnen min hadde jeg menssmerter innimellom, men de gav seg jo ganske snart. kan det ha noe å si at en har født før? Kan nedtrykksfølelsen være verre da? Jeg er veldig bekymret da jeg har hatt to SA tidligere. Håper noen kan svare meg. Jeg er ca 6+4 nå.
Mellus Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Jeg hadde menssmerter fra uke 20 forrige gang.. Denne gangen hadde jeg det nesten hver dag fra jeg ble gravid til uke 20 ca... Er 30 uker i morra..
MM med spire Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 jeg har hatt menssmerter med jevne mellomrom fra dag en.. Var mye usikker og redd på begynnelsen pga det... Har og mista, og hatt en exu før... Det ga seg i ca uke 26-27 tror jeg... Må er jeg 32+4, og de er tilbake for fullt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå