mammaen til Helena Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Datteren min på 4 og en halv mnd er så umulig når hun skal spise. Noen minutter etter at hun begynner å spise stopper hun plutselig opp og hyyyler. Dette skjer uansett om hun dier, får mme eller grøt. Den eneste som roer henne da er smokken, hun suger ivrig på den. Noen ganger kommer det et rap også, andre ganger ikke. (Holder henne alltid opp i tilfelle det er luft som skal opp) Etter par minutter med smokk prøver jeg å gi henne mat igjen. Da er det enten hyling igjen eller suger hun. Og sånn holder vi på til jeg ikke orker mer. Det er verst om kvelden. Vi har hatt det sånn i flere uker nå. Er redd for at det er noe galt med henne. Noen som har råd eller ideer hva dette kan være? Takker for svar.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Venter du lenge nok mellom måltidene? Kanskje hun ikke er sulten...
mammaen til Helena Skrevet 23. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2006 Takk for svar. Vet ikke om det hjelper med å gå, tør nesten ikke å røre meg etter at hun har tatt brystet nå for tiden (og hvert fall ikke snakke) for da stopper hun opp og begynner å gråte. Tror at jeg venter lenge nok mellom måltidene. Men det er så vanskelig å vite når hun gråter om det er fordi at hun er trøtt eller sulten. Vanskelig dette her, skulle ønske hun kunne snakke Flere tips?
Mathoka Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Tenner??? Årsaken til mange "problemer" for oss mammaer =)
mammaen til Helena Skrevet 23. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2006 kan være tenner ja... men hvordan kan jeg vite det?
Mamman til Emil Andre Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Hadde det likens med Emil, men det er /var somregel en rap som skulle opp, kunne god gnu en haltime for så å få fortsette å mate han....
mammaen til Helena Skrevet 23. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2006 kanskje det er rap som skal opp her også. Hun er jo tross alt en liten gulpemaskin ha ha. Men jeg føler jo at jeg ammer i hele våkentiden hennes allerede nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå