Gå til innhold

Ålesund dibbere!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen fra Ålesund og omegn som holder til her inne???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ej e her , veit du, sjølv om eg ikkje e frå Ålesund, men to timar ifrå. Sunnmøring iallefall. :-) Trur de e fleire av oss her inne.

Skrevet

Jeg skal til Ålesund neste fredag og blir til tirsdag - hadde vært superhyggelig med litt kaffeslabberas:-))

Skrevet

mm, fra en såkallet "bynær kommune" til Ålesund.

Skrevet

I hvilken retning?

Skrevet

Og jeg skal bo 40 min nordover:-) Har med pc`en oppover, så vi kan jo evt "snakkes" her inne og se hva vi kan rekke:-)

Skrevet

Har ikke glemt deg, du er vel på vei hit på "mine trakter" om ikke så lenge. God tur, så får vi se om det evt passer å treffes i løpet av den tiden du er her =0).

Vi kan jo gå på Moa eller i byen å kjøpe alt det du "glemte hjemme" ;0).

Skrevet

Hei igjen,

tenkte meg en tur til Moa på mandag jeg:-) Om det passer så hadde det vært hyggelig med et mini-dibtreff:-))

Skrevet

Fått audiens på pc^en til venninnen til datteren min......Tar en tur på Moa imorgen. Reiser dit så jeg er der mellom 12 og 13 tenker jeg. Skal sjekke innom her før jeg drar og se om du har vært innom:-)

Har alltid tid til en kaffe og et fantastisk sjokoladekakestykke på ene kafeen som ligger i kjelleren på ene siden av storsenteret....Den er HIMMELSK!!!

Skrevet

Hei igjen.. Litt usikker på hvilken kafe det er du mener...., men tidspunktet passer meg perfekt =0).

Er det en av kafeene på Moa Syd (nå heter jo begge sider av "glassbroen" StorMoa), Valaker bakeri sin "kafe" eller er det den ved siden av Ica Maxi?

Jeg har ei turkis stokkevogn som er godt "synlig".

Skal sjekke pcen jevnlig så kanskje vi treffes her på dib og får avtale før vi evt treffes på Moa.

Spennende dette her da =0).

Skrevet

Så gøy da!

Valaker bakeri er det ja, borte ved Elkjøp. Der har de altså verdens mest fantastiske sjokoladekake.......

Jeg har rød vogn og er iflg tonetrolls beskrivelse, ganske høy og temmelig blond....ha ha ha;-))

Men om vi sier kl 13, og at vi møtes rett utenfor Valaker, så er vi helt sikre på å finne hverandre:-)

Gleder meg!!!

Svigermor synes jeg er litt gæærn som tør dette.....fniiiiis......:-)

Skrevet

he... så kjekt at du var her nå da =0).

Jeg er ganske ufarlig i grunn.... så svigermor har ingen grunn til bekymring ;0) tror jeg...

Da sier vi kl 13 rett utenfor Valaker.

Jeg har kort stripet blondt hår og sikkert en svart halvsid jakke. Og så den turkise vognen da =0) med lillebror 7 mind oppi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...