Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 Har en Oline fra før Passer det å få en Dagny da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studentbaby Skrevet 23. november 2006 #2 Del Skrevet 23. november 2006 Ja, då passar Dagny bra synest eg! Fint namn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #3 Del Skrevet 23. november 2006 Ja. Men kan Dagny skrives med -i? Dagni syns jeg ser penere ut :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 24. november 2006 #4 Del Skrevet 24. november 2006 Jupp, Oline og Dagny er en bra match : ) Dagny uttales veldig forskjellig avhengig av hvor i landet man bor, men jeg synes det er et flott navn. Her hos oss uttales det Dag-ny. Har også hørt uttalen Dagn-y (med lang a og svak g). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 24. november 2006 #5 Del Skrevet 24. november 2006 Dagny passer bra sammen med Oline. Leikny også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 24. november 2006 #6 Del Skrevet 24. november 2006 Forøvrig syns jeg Dagne med e er helt nydelig, og det er enda sjeldnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #7 Del Skrevet 24. november 2006 Det blir Dagne Så utrolig fint ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #8 Del Skrevet 24. november 2006 grusomme navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #9 Del Skrevet 25. november 2006 Hei. Jeg spurte ikke etter folk som syns navnene jeg har valgt og vurderer til døtrene mine er grusomme. Jeg spurte ganske eksplisitt om folk syns navnene passer sammen. Jeg syntes jeg fikk utrolig mange fine og hyggelige svar, og det var meg til veldig god hjelp. Faktisk var jeg i ferd med å skrive et innlegg om at jeg syntes dette måtte være den hyggeligste tråden i dette foraet jeg noen sinne har lest Men så punkterte du hele greia. Du klarte selvsagt ikke å rikke ved min oppfattelse av navnene Oline og Dagny, men du klarte å gjøre verden litt surere. Helt unødvendig. Jeg vil med dette oppfordre alle som leser dette til å la være å svare på innlegg som omhandler navn en selv ikke har noe til overs for, med mindre hovedinnlegger spør direkte om det. Til dere andre som har svart meg: tusen takk for hjelpen med å finne det for meg perfekte navn. Det som var interresant var å se at andre som syns navnene er gode samtidig syns at de passer sammen i "stil". Jeg har bestemt meg for at det blir Dagny, Dagni eller Dagne ...men dette valget skal jeg klare å forholde meg til de siste ukene... hovedinnlegger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 25. november 2006 #10 Del Skrevet 25. november 2006 Jepp, jeg synes også de to navnene passer bra sammen! Også Dagne og Dagni med i er flotte navn, men jeg tror jeg personlig liker Dagny best. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 25. november 2006 #11 Del Skrevet 25. november 2006 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå