Gå til innhold

Oline og Dagny


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jupp, Oline og Dagny er en bra match : )

 

Dagny uttales veldig forskjellig avhengig av hvor i landet man bor, men jeg synes det er et flott navn. Her hos oss uttales det Dag-ny. Har også hørt uttalen Dagn-y (med lang a og svak g).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei. Jeg spurte ikke etter folk som syns navnene jeg har valgt og vurderer til døtrene mine er grusomme. Jeg spurte ganske eksplisitt om folk syns navnene passer sammen. Jeg syntes jeg fikk utrolig mange fine og hyggelige svar, og det var meg til veldig god hjelp. Faktisk var jeg i ferd med å skrive et innlegg om at jeg syntes dette måtte være den hyggeligste tråden i dette foraet jeg noen sinne har lest :)

 

Men så punkterte du hele greia. Du klarte selvsagt ikke å rikke ved min oppfattelse av navnene Oline og Dagny, men du klarte å gjøre verden litt surere. Helt unødvendig. Jeg vil med dette oppfordre alle som leser dette til å la være å svare på innlegg som omhandler navn en selv ikke har noe til overs for, med mindre hovedinnlegger spør direkte om det.

 

Til dere andre som har svart meg: tusen takk for hjelpen med å finne det for meg perfekte navn. Det som var interresant var å se at andre som syns navnene er gode samtidig syns at de passer sammen i "stil". Jeg har bestemt meg for at det blir Dagny, Dagni eller Dagne ;)

 

...men dette valget skal jeg klare å forholde meg til de siste ukene...

 

hovedinnlegger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg synes også de to navnene passer bra sammen! Også Dagne og Dagni med i er flotte navn, men jeg tror jeg personlig liker Dagny best. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...