Gummelillan Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Gjett hva min eksmann har gjort nå da? Jo, kjøpt seg hus sammen med sin nye, bedre halvdel like ved oss!!!!!!! Og jeg tar meg selv i å bli hoppende glad og lyst til å ringe halve slekta for å fortelle det hele ;-) Vi hadde en lang og hyggelig prat tirsdag om dette og onsdag slo de til og kjøpte det huset som lå nærmest oss og ikke den store flotte villaen de også hadde på hånden men som lå i annen del av kommunen. Jeg er bare såååå lettet og glad. Ikke bare er dette i samme skolekrets som oss, men det er jo i naboveien, knapt 300 meter fra oss! Har alltid hatt et godt samarbeide, men nå blir jo dette bare enda enklere for vår begges kjære øyensten. Måtte bare få ut gleden og turte ikke legge det på mine,dine, våre for der er vel ikke slike gledesrop særlig politisk korrekt ;-))))
phantomet Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 SÅ HERLIG!!! Gratulerer til deg! Skjønner godt at du er glad! Det høres ut som om gulljenta får en flott versjon av å ha mamma og pappa i to hjem! Hurra!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Hurra hurra hurra!!! Så utrolig flott for vesla deres:-)) Nå ble jeg også hoppende glad på deres vegne:-))
Maud Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Så flott å ha et sånt samarbeidsforhold. Det er trygt for barnet det! Skjønner at du ligger unna mine, dine, våre. Du ville sikkert fått pepper tilbake for å fortelle om noe som fungerer.
Ronja65 Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Sa det til deg på svømmingen på onsdagen og sier det igjen...Så flott... Bor selv ikke så langt unna eksen, og ser mange fordeler med det....
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Verdens beste eksmann trodde jeg det var jeg som hadde ;-))) Ikke si noe på Dine, mine og våre! De får på et øyeblikk snudd det til noe negativt! Attpåklatten skrev om meg og mine menn der inne, så jeg vet....
♥Snulder Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Næhh... så flott!!! Det er sånn det skulle fungert over alt veit du! Dere er heldige!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 Ja vær forsiktig Gummelillan! Den siden ryker det grønt av!!! Fy og fy:-(
Ronja65 Skrevet 23. november 2006 #9 Skrevet 23. november 2006 Fast jeg har ikke like godt forhold til eksen som gummelillan og tonetroll. Men helt sikkert for bra, for å nevne på mine, dine og våre barn:-))... Men vi snakker greit sammen, når det gjelder barna... og jeg er veldig heldig med at han stiller opp på alt som foregår med dem...
♥Snulder Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 På mine, dine og våre er man fæl uansett..;=) Hehe... Så deilig med dette forumet hvor man har lov til å være glad på andres vegne!!!!
Karomamma Skrevet 23. november 2006 #11 Skrevet 23. november 2006 Steike så bra og herlig å ha det sånn, Gummelillan!!! Veldig veldig flott, må jeg bare si
Trollmora Skrevet 23. november 2006 #12 Skrevet 23. november 2006 Så bra! Ikke noe er bedre enn at forledre kan ha et greit forhold etter samlivsbrudd og tenke på barnas beste! Lykke til med ny nabo.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. november 2006 #13 Skrevet 24. november 2006 Er ikke ofte man hører sånne utsagn. Må si at sånt imponerer meg, nå har ikke jeg noen x som jeg har barn med. Men synes at man hører mye negativt om xer. Hun som han bor sammen med må jo være ganske så raus også. Er ikke alle som hadde flyttet 300 meter fra xen til sin mann.... Men den som er den store vinneren her er jo øyenstenen..... Med mulighet til å gå til både mamma og pappa når det passer sånn.
Gummelillan Skrevet 24. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 24. november 2006 Takk for "gratulasjonene". Skal virkelig bli godt for vår datter og oss at det ikke blir så langt mellom husene. Tar litt tid for huset er ikke ferdig før til neste høst, men mange som gleder seg her. Ser forøvrig at noen mente at min eks' bedre halvdel også måtte være ganske så raus og det er hun nok! Hører med til historien at også hun kommer noe nærmere sin eks til glede for også deres datter. Og de har fra før av et ganske dårlig samarbeide. Tror derfor hun absolutt ser verdien av at vi her har greid å ha et godt samarbeide. Og nå er jeg ikke akkurat typen som vil renne ned huset deres og plage meg på de heller da.. Håper jeg i allfall ;-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå