winneboo Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Å helt ærlig så gruer jeg meg litt. Har egentlig ikke noe grunn siden det skal foregå hjemme hos besteforeldrene hans. Lurer så på hvordan han kommer til å være mot henne. Jeg har aldri vært tilstede under samvær så jeg aner ingenting hvordan de er sammen. Eller hvordan jenta mi er med han. Men men var på tide at han møtte henne igjen, er jo 3mnd siden sist han så henne. Bare fordi han han vrang å ikke fikk lov å ha henne alene. På den ene siden håper jeg at han nå skjerper seg å slutter å dope seg, å stiller opp for dattera si. Men på den andre siden håper jeg at han driter i henne å slutter mens leken er god, nå¨mens hun ikke skjønner noen ting. Har en vond følelse av at han bare kommer til bringe usikkerhet og sorg i livet hennes. Men tiden vil vise, enten er morgendagen starten på noe vakkert, eller noe forferdelig stygt.
Gjest Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Krysser fingrer og tær for at det går bra imorgen da for deg og den lille jenten din!
Ingen_nick_ledig Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Skal du være tilstede under samværet i morgen? Skjønner at du gruer deg litt. Lykke til i morgen, håper han skikker seg og blir en god far!
winneboo Skrevet 23. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2006 Nei jeg skal ikke være der, er derfor jeg gruer meg å. For å levere henne til noen hun ikke har sett på evigheter. Men de er jo snille de besteforeldrene hans, men føler at jeg svikter jenta mi ved å bare levere henne fra meg sånn. Men hun har ikke noe vondt av å være sammen med de da. Vil ikke trenge meg på å spørre om jeg kan være der de første gangene sånn at hun ikke blir utrygg.
Snuppa! Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Håper det går bra og at det ordner seg med pappaen til jenta di. Er ingen god følelse å levere fra seg det mest dyrebare men har til noen man ikke stoler på. God klem
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 lykke lykke til... men jeg syns ikke det burde være noe problem at du var der første gangen... er jo for datteren dins beste.....
znuppeline Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Vel, ønsker deg lykke til.... MEN - jeg må jo si det: at samvær skal være barnets rett til å se mor og far, og det skal tilrettelegges for barnets beste. IKKE foreldrenes beste. Dermed påstår jeg et at det beste vill jo så absolutt være at du var med de første gangene,slik at tilvenningen er gradvis for henne - og at hn kan føle seg sikker på faren og omgivelsene. Hadde jeg vært deg, ville jeg sagt at det er til det beste for snuppa, og slik skal det være de første to-tre gangene. Igjen, lykke til. hold oss underrettet.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 Lykke til! Håper det går kjempefint )
winneboo Skrevet 23. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2006 Hun har hatt samvær med pappaen og familien hans i over 1år nå, men nå er det 3mnd siden han så henne sist fordi jeg stoppet samværet for han alene å krevde tilsyn, noe han ikke var enig i, men nå har han sagt det er greit. Å det er ca 1,5mnd siden familien hans så henne sist så det er ikke akkurat som hun aldri har møtt de. Hun har sovet hos pappaen jevlig, og hos familien hans. Men tror kanskje hun har glemt de, er ikke sikker.
znuppeline Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 ok - kanskje du kan være med første gangen ivertfall?? det skjønner de sikkert.
winneboo Skrevet 24. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 24. november 2006 Har vært å levert henne nå. Gikk kjempefint. Virka som hun kjente igjen oldeforeldrene sine for hun smilte å var i veldig godt humør. Men pappaen var ikke der da, ikke skulle han komme heller. Vet ikke hvorfor, de bare sa at han ikke kunne komme alikevel. Blir så oppgitt over han. De skrøyt så av han at han var så flink å jobbe å hadde fått orden på livet sitt osv... hadde så lyst å ploppe ut med at han faktisk røyker hasj jevlig å dama spiser piller, men jeg droppa det. De er gamle å jeg orker ikke belære de med det. Får heller ta det opp med mora hans i morra. Tydelig at han ikke har vært ærlig når det gjelder hvorfor han må ha samvær under tilsyn.
Gjest Skrevet 24. november 2006 #12 Skrevet 24. november 2006 Stå på jente. Syntes du er flink. Veldig tydelig at du bryr deg....bedre med en mamma som er der enn to foreldre som driter i det. For 11 år siden stod jeg der selv 18 år alene og en syk x. Den dag i dag kjenner de fortsatt ikke hverandre. Jeg hadde krevd at barnevernet skulle vært tilstede tidliggere hvis det hadde blitt noe. Min advokat sa til meg at jeg var heldig, for mange psykopater peser x ene sine opp etter nakken og de må få trygghetsalarm og slikt. Men etter litt lot han oss være og det er til det beste med tanke på alle de problemene hans bio far har. Min sønn har en annen far som kom inn i bildet da han var 1 1/2 år. Selvom vi ikke bor sammen den dag i dag er han der annehver helg og i ferier. Så han var heldig han fikk en far som han kan se opp til og som er stødig på bena. Min sønn vet han har en bio far der ute et sted og til tider nysgjerrig. Men etter år med misshandlig fra han har jeg ikke mye gode ord så jeg tier heller om han. Forteller min sønn at vi må ta vare på de vi har som vi er glad i.
winneboo Skrevet 25. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 25. november 2006 Skrev i innlegg litt lenger oppe at når jeg kom dit så fortalte bestemora hans at han ikke kunne komme alikevel, men de ville gjerne ha henne den dagen uannsett da så det ble heldigvis ikke en bomtur(tar 45min å kjøre) Snakka med han på msn senere på kvelden å han sa at han måtte på jobb. Skjønner egentlig ikke hva han holder på med altså. Truer meg med rettsak å hele pakka, å at alle skal se hvor fæl jeg er som nekter han å se ungen sin, men når han har mulighet til å se henne så kommer han ikke. Han sa ikke engang til meg at han ikke kunne komme, det var jo noe jeg fikk vite da jeg leverte henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå