Gjest Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 snart advent minte mannen meg på.....yeh.hva skal jeg finne på i kalendern til ungene da?? noen tips om små,litt fine ting??? ikke for dyrt.hva gjør dere? har 3 ganger 24 pakker å lage....blæh.... kjenner jeg ikke har ideer i det hele tatt..
dritgrei hei hei! Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 fox planer for dagen tape lim glitter (alt som er gøy når man skal forberede julen) pepperkakeformer fra indiska - elefant og kamel kinobilletter hvor gamle er de som skal ha... da er det lettere å hjelpe... :-)
Karomamma Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 For de litt mer late (eller de som er i tidsklemma, he he...): www.sportmann.no Søk etter artikkelnr. 983-141 og/eller 983-142 øverst til høyre.
Gjest Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 takker dere =0) går i et vakum ennå jeg.begynner å komme meg litt,så jeg har stirra på tastaturet her til jeg ble svimmel.hehehe er to på 10,og så en på 14år jeg skal lage til.hun på 18,og samboeren får ikke i år...gidder ikke.er jeg slem?? hmm...mulig mamma må finne på noe der også da. den siden du skrev.rekker det hit tidsnok tro??
Ronja65 Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Jeg har sluttet med pakker... Her er det sokk som gjelder.... Lit panikk kvelden før... men finner som regel på noe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå