Gå til innhold

Hva vil dere kalle deres ufødte barn, om DERE fikk bestemme?


Nickie_og_GuttaBoyZ

Anbefalte innlegg

Gutt; Herman eller Mads, muligens Edvard

Jente; Frida eller Nora (har ei Matilde fra før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min fremtidige sønn skal hete Oliver :) Men kommer ikke på noen jentenavn som jeg virkelig kunne tenke meg å kalle datteren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vi en gutt skal han hete Lucas/Lukas...jente er det verre med - får nye favoritter hver dag, men jeg liker godt Milla, Alva, Madeleine og Leah...men i morgen kan det være noen andre navn;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente: Sunniva

Gutt: Andreas

 

Mannen syns ingen av de er fine..og jeg syns ingen av hans er fine :( he he men er jo ikke gravid enda, sa vi har tid til aa finne ut av det.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutt: Tristan som dere sikkert har skjønt;P

jente: Luna,har bestandig syns det har vært helt nydelig:)

Det eneste jeg sliter litt med er mellom navn til både gutt å jente,vil gjerne ha det da de to andre sjarm trollene mine har mellom navn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,så komisk lunajenta:)

Har du barn fra før? Jeg har ei jente som heter Gina Andrea å en gutt som heter Troy August fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer aldr helt å betsemme meg

men

Fryd Agathe og

Signe Marie,

Hannah Eliza også...hmmmm...

G:

Elias er fint....

Eirik....

Kjetil...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutt: Marco, Nathaniel

Jente: Angelica

 

her er faktisk sambo enig, meeeeeeeen er mange andre som har noe dem sku sagt tydeligvis*mumle*men men finner vel noe;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt: Johannes tror jeg.

Jente: er egentlig litt hemmelig, men skitt på: Tinde. Selvfølgelig ;)

 

Jentenavnet har vært bestemt siden 2002 og det er vi begge eniege om. Men det gjenstår jo å se om babyen som kommer ut passer til navnet. Og så finnes det jo SÅ mange fine navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg vill kalle neste unge Samuel. det blir en gutt, det vet eg.

og gubben og vet at det blir en samuel.

viss eg får ei jente etter dette vil eg at hun skal hete Hanna emilie.

viss eg får to gutter etter hverandre så blir nr to David

eg håper eg får alle tre, og kansje en Daniel eller ei Sarah i tilleg.

har to fra før, så me blir en stoooooooor og god familie

:) nett som eg vill ha det

dess fler dess bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dette var vanskelig. Jeg er veldig for bare ett navn på barna, særlig hvis de skal ha etternavn til både far og mor..

 

Vi er enige om at barna skal ha et fornavn og hans etternavn. (vi er ikke gift, og om vi flytter fra hverandre er de fortsatt hans barn ,og vil de selv da heller ta mitt, så skal de få det. :o) )

 

Jentenavn: Ingeborg (men min bestemor het det, og litt rart blir det siden førstejenta ikke ble oppkalt etter noen)

 

Guttenavn: (litt verre) men mulig Jon, John, Jan, Johan eller Jo ettersom begge sine fedre OG bestefedre OG oldefedre (osv..) har navn med opprinnelse i disse.Da kommer det liksom litt fra begge sider, og ingen av våre søsken har valgt det navnet, litt trist om det blir "glemt" i en generasjon.. Liker også Paul, men det het også min bestefar, og igjen dette med å kalle opp etter....

 

Vi får se. Først må vi greie å bli gravid. Blir nok ikke før til våren, men akkurat nå føles det HELT greit faktisk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jente er jeg usikker på men Leah Amelie har vært ett tema.....nesten det samme som lengre oppe på listen her.

gutt så er det Philip som står øverst hos meg akkurat nå.

 

 

ellers har jeg mange jente navn på lager som er for meg litt spesielle,men som min kjære mann rynker litt på nesa på.hihi

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.kom på en ting til...

på barneskolen gikk jeg i klasse med ei som heter Angelica, dette har vært min favoritt siden da.MEN så får Marta Louise MAUD ANGELICA.

så da droppet jeg det...fikk LEAH som topp favoritt...men jammen fikk ikke kronprinsessen enda ei jente som da selfølgelig fikk navnet LEAH ISADORA.

jeg gir opp.....dumme damen tar mine navn mens jeg fremdeles venter på å bli gravid...YNK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...