Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Er det noen som har hatt barn med navlebrokk? Min datter har det, og er 5 uker gammel. Navlen stikker litt ut, en klump på ca. 1cm diameter. Hjelper det å ta plaster på? Noen hevder at det ikke hjelper med plaster. Kan det gå tilbake av seg selv?
mai mammaen til to Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 datteren min hadde og... jeg fikk beskjed på helsestasjonen at jeg bare skulle dytte den inn...da kom navelen frem liksom..... det var litt ekkelt å gjøre det.... men da ble den inne litt liksom...etter noen dager var den vekke. men hun hadde bare en liten brokk da.. tror ikke det er vits med plaster på...men hør på helsestsjonen
MammisOgTøffer`n Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Har aldri hørt om dette med plaster jeg heller, da ville jeg hørt med hs først... Min og hadde det, dyttet den bare inn når han blei sinna og den stakk veldig ut... Fikk beskjed om at hvis jeg ikke fikk dyttet den inn måtte jeg kontakte lege...(husker ikke hvorfor) Men det gikk seg til selv og det er det det pleier og gjøre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå