Gå til innhold

Mensen kom etter 3 mnd for så å utebli. Vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi først er inne på mensenprat: Fikk tilbake mensen etter 3 mnd, men nå har jeg ikke hatt den på 4 mnd. Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikkje, men kan tenke meg at den kanskje er uregelmessig nå når du får den igjen. (kanskje litt slik som det var når vi fikk mensen for aller første gang? )

Eg fikk mensen igjen etter 14 dager etter første gang etter fødsel.. kunne heller ha ventet 4 mnd til på den hehe

Skrevet

sånn var det for meg og venninna mi også. det er visst ganske vanlig å få en blødning etter ca tre mnd, for så å forsvinne igjen. jeg fikk den tilbake på ordentlig etter ca 7 mnd.

Skrevet

Sikkert helt vanlig. Jeg fikk den etter 3 mnd og har ikke hatt den igjen på et par mnd nå. Har selvfølgelig fått hetta og trodd at jeg har vært gravid igjen 1000 ganger, men... :) Har du tatt g-test sånn for sikkerhets skyld?

Skrevet

Ja, vi får vel bare smile, så lenge den uteblir:-) Savner den ikke, jeg!

Ikke tatt g-test, nei. Men er i tilfelle mikroskopiske sjanser for at den skulle vært positiv... hehe :)

Skrevet

jeg fikk mensen en gang når datteren min var 10 uker.... så fikk jeg den når hun var 5 mnd..nå er hun 6.5 mnd og har ikke fått den igjen...håper på å ikke få den på en stund..;)

Skrevet

ikke bare jeg som holder på å freake ut alså. skulle hatt den for 12 dager siden. er hyper nervørs for å være gravid. ønsker meg flere barn men ikke på noen år.tar en test i helga om den ikke har komt da. tror mine foreldre svimer av om jeg kommer å si at vi skal ha små igjen. min samboer sa han kommer ikke til å takle det. det gjør han nåk

Skrevet

Sånn har jeg det også, men bare 2 mnd uten her da... Får håpe det ikke er ny bolle i ovnen ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...