Gå til innhold

Jeg bare sultestreiker litt.... og så blir mamma superstressa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan jo spise, det er ikke det.

Men jeg gjør det når det passer meg... Er jo litt kult da, at mamma kjøper ørtåførti pakker grøt i håp om at jeg liker en av de....

Men det er ikke noe synd på meg assa, jeg får jo pupp og det digger jeg. Også spiser jeg både eple og banan.

Men jeg har en dum tann som er på vei ut,,og da smaker liksom ikke maten.

Men mamma mener at jeg burde spise litt mer enn det jeg gjør, hun sier at jeg må spise hvis jeg skal bli stor og tykk.

Hallo!!!! Er ikke så lenge til badebuksa skal ut av skapet da.....

Er det noen av dere som lar være å spise det de serverer????

Hilsen Knerten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er morsomt det! Jeg sitter enten der og kniper leppene sammen eller jeg nekter å i det hele tatt sette meg ved bordet. Det som nesten er enda morsommere er å ta imot, putte maten i munnen og late som om jeg skal spise. Da blir mamma og pappa glade i ansiktene sine. Helt til jeg overrasker dem og spytter ut igjen med en fin lyd. Da blir de sure i ansiktene sine, finner fram mange andre ting og gir til meg. Når jeg først er i gang, pleier jeg å feie maten ned på gulvet. Nå har de skjønt at jeg liker pannekaker veldig godt. Det er bare det at mamma ikke lager det ofte nok. Jeg har ikke lyst til å bli stor og tykk jeg, så noen dager spiser jeg ikke noe særlig.

Hilsen Minstemann

Skrevet

Jeg hadde en liten konkurrase med mamma i stad, hvem kan holde maten lengst i munnen, uten å svelge eller spytte ut....

Jeg vant!!!!

Hilsen Knerten

Skrevet

Nei, jeg er ikke slik. Er kjempeglad i mat og spiser det jeg får, både grøt, middag og pupp. Men noe av det som kommer inn må jo ut også, så jeg gir mamma masse jobb om dagen. Bare synd det stinker sånn asså...

Hilsen Klumpen

Skrevet

morra mi er gnien, jeg får ikke no anna enn det derre puppeskvipet. greit nok det altså, men jeg skulle gjerne hatt noe annet snart!

spøkelseskladden jr.

Skrevet

Neheei så, for jeg eeeeeeelsker mat!! Jeg blir så glad hver gang det skramler litt på kjøkkenet for da vet jeg at det snart blir no godt å få.

Og jeg lukter visst alltid hvitløk sier de voksne:-) Men når bitene blir for store så hender det at jeg brekker meg litt, for det er litt sånn ekkelt synes jeg.

Jeg har også en tann i farta tror mamman min, for jeg snørrer så fælt og jeg hater at dem skal tørke meg under nesa hele tiden, da spreller jeg ordentlig så det blir litt vanskelig;-)

Men du, ikke bry deg om maset du, når tanna kommer, så er jeg sikker på at du spiser fint igjen....for mat er så nyyyyyyyyyyyd`li godt:-)

Skrevet

og jeg som elsker mat er Tussetrollet til mamman sin;-)

Skrevet

Kjære Knerten

Hvis du har for mye mat til overs kan du bare gi det til meg. Her går det meste ned på høykant. Både mat jeg får av mamma og hva storesøstrene mine gir meg når mamma ikke ser. Egentlig ganske så godt mat skjønner du ;-)

Go'klem fra

Tjukkebolle Feita

Skrevet

Når jeg er sulten så kommer mamma'n min med puppen med sånn varm søt deilig melk. Men jeg ser at de andre hele tiden putter ting inn i munnen sin, så jeg lurer på om ikke jeg skal få prøve snart! Jeg har smakt på noe tror jeg, og jeg passer på å få tak i noe med hendene mine og er kjempesnar til å putte hendene i munnen etterpå.

Men tiss og bæsj smaker ikke så godt... Ikke sånn krem heller :-(

Gla-gutten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...