Gå til innhold

Utrolig bekymret


blå tulipan

Anbefalte innlegg

Er det noen fler som har litt blod i utfloden, og litt gammelt blod omhverandre? har hatt det fra mandag av og er egentlig kjempeengstelig... har to gutter på 12 og 3 men blødde ikke i det heletatt med de. Har også litt "murring" i magen men trodde dette var utvidelse av livmoren i begynnelsen. Men nå vet ingenting, og så lenge det ikke fosser blod ut og jeg ikke ligger å vrir meg i smerte så blir ikke dette noe hastesak hos legen.....føler jeg ihvertfall.

Er det noen som vet om dette er vanlig eller har jeg grunn til bekymring????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke jeg, men selv om du ikke bløde i tidligere svangerskap behøver det ikke å bety noe galt dersom du gjør det i dette. Mange blør, omlag 30 % de første måneden av graviditeten, så det trenger absolutt ike bety noe skummelt.

 

Hvor langt er du på vei? Hvis du er veldig bekymret og stresset kan du bestille privat ul for å se at alt er i orden (ksoter fra 700 - 1000 kr) evt høre med fatslegen din om du kan få henvisning til offentlig (koster ikke noe men er ikke alltid så lett å få).

 

Jeg ville uansett kontaktet legen hvis du er bekymret! Helper å som regel å snakke med noen om dette.

 

Lykke til - det går nok veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...