Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 ....og hadde store planer om IKKE å begynne igjen før neste sommer......Det endte vel kanskje ikke helt sånn... Ble spurt om jeg kunne være med på en konferanse i Desember, på Color Fantasy......og det sa jeg ja til. Så ble jeg spurt om hvor raskt jeg kunne komme tilbake og jobbe.......og da blir det 5 uker full tid når permisjonen går ut i februar. Så får vi diskutere hvordan vi kan gjøre det fremover. Mest sannsynlig så får vi gi og få begge parter, og at det blir en slags deltid hvor jeg styrer litt selv....og det er ikke det verste som kunne skje igrunn. Får jo litt "tenning" jeg også, men skal ikke ta full fyr ennå kjenner jeg:-))
Maud Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Sånn er det når man har lyst til å gjøre alt. Lyst til å være lenger hjemme og lyst til å være med på jobben. Det høres ut som om du kan være Ole Brum og få begge deler og det er jo kjempeflott :-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2006 Ja, egentlig så er jeg heldig..... og har igrunn lært at livet forandrer seg raskere enn planene noen ganger ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Er ikke så ille det der, hørtes ut som en god deal. Kan jeg spørre om du skal ha dagmamma eller bhg?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2006 Om jeg skal ha noe så blir det dagmamma. Men jeg ga beskjed om at jeg ønsker å jobbe mest mulig hjemmefra fram til sommeren og evt en dag på kontoret når pappaklatten kan være hjemme:-) Så det blir evt bare en gang i blant håper jeg:-)
Maud Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Den store utfordringen blir kanskje å holde tenningsnivået på det stedet der du vil at det skal være? Jeg opplever i hvert fall stadig at det er vanskelig å holde igjen og ikke la meg involvere i mer enn jeg rekker på den tiden som er avsatt til jobbing. Når du har et klart mål om hva du skal gjøre (eller ikke gjøre) med miniklatten ift barnepass, får du det sikkert til! Det er jo noe som er viktig for deg, det hjelper.
dritgrei hei hei! Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 jeg syns det hørtes fint ut jeg... deilig å gjøre alt på en gang....deilig gjøre noe annet enn å amme også på en måte. :-)
Ronja65 Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 Det er veldig koselig med permisjon. Men jeg innrømmer bittelitt at jeg savner jobben min. Savner ikke akkurat nattevaktene, men mine kollegaer og alle flotte mennesker jeg møter på jobben. Konklusjonen er: Vi er kjempeheldige med de nydelige små, som vi får være hjemme med. Samtidig som at vi har en jobb og gå tilbake til, som vi liker, og trives med......:-)) Jeg kan jo også passe på og si, at jeg er veldig gla for at jeg begynnte dibbe.....Dere dibb damer har gitt meg, mange fine "gullkorn" og tenke tilbake til. Jeppppp!!!! Vi er heldige vi..... Dette ble nesten Halllelujjjja!!!
Anonym i dag Skrevet 23. november 2006 #9 Skrevet 23. november 2006 Var en tur på jobben på mandag jeg også, mye som skjer der gitt, sluttpakker osv Jeg går for tiden med utvidet permisjon uten lønn og TRIVES kjempe bra, vi koser oss hjemme og tiden bare flyyyr avgårde, har planer om å begynne august neste år...
Superlis Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 Sikker på at du kommer til å få det bra,kos å være hjemme,men kos og ha en jobb en trives med også! Var også innom jobben,skal kanskje begynne å jobbe endag i uka etter jul,pappan har lyst å være litt hjemme med knøttet=)
Karomamma Skrevet 23. november 2006 #11 Skrevet 23. november 2006 Jepp Attpåklatten, synes dette høres meget bra ut jeg! Pose og sekk passer for snille jenter og småttisene deres vettu
Gummelillan Skrevet 23. november 2006 #12 Skrevet 23. november 2006 Det er jo det som er så deilig. At aklkurat når man tror at man har bestemt seg for noe så kan man ombestemme seg ;-) Ole Brumm er egentlig en ganske klok liten kar det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå