Gå til innhold

Juli klubb... så toppers !!


Trendy mams

Anbefalte innlegg

Viste ingen ting om juli klubben, dette var gøy.

Veldig fint å ha en side man kan dele erfaringer på.

Er ei jente på 26 år gift med min mann på 33 år nå i 6 år.

Fikk vite for ca to uker siden at jeg var gravid.Hurra!!!.....Dette har vi gledet oss til !!!

Er nå i min 7 uke står det her på denne siden.

Dette er våres første runde med baby i magen, å er selvfølgelig veldig spent.

Har lagt på meg 5 kg og allerede fått kul på magen....håper litt på at det bare er en, da min bror har tvillinger, faren til min mann er tvilling og broren til mannen min fikk tvillinger....sukk... men er ikke det bestemt fra jenta sin side?.. begynner å lure på dette.

...liten trøst var også at mormoren min gratulerte meg så mye med tvillinger, for inntusjonene hennes var så høye på dette området...he he.

 

Men men...skal få tatt en ultralyd i slutten av desember, håper å få et bilde som vi kan ha med oss da vi reiser til mannens min familie i syden og skal overraske dem med nyheten på selveste juleaften.

Da hadde det jo vert gøy med et lite bilde vi kunne få pakket inn... å kansje kjønn ?

Er det noen som vet noe om dette?

Er da 11 uker på vei ca ved denne ultralyden.

 

Ellers er formen på topp vert veldig lite kvalm, men er veldig aktiv på hesteryggen og ute i skogen med mine (barn)...våres kjære to hunder!

Var en go stund utrolig trett, men dette var rundt de dagene jeg følte meg litt kvalm.

Så hvis det er til trøst for de som er trøtte, vil dette kansje da gå over når kvalmen forsvinner.

Gjorde ivertfall det her ;-)

 

Men nå vet jeg hvor jeg kan treffe dere så dere hører nok fra meg igjen .

Mange klemmer til dere alle ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...