Gå til innhold

Veronika Amalie???


Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller

Anbefalte innlegg

Er det veldig tungt å si?

 

Vil helst ha bare Amalie. Men mamma ønsker begge navnene..

 

Usikker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første, det blir tungt med de to a'ene etter hverandre. For det andre liker jeg ikke Veronika, og for det tredje: hva har mora di med navnevalg å gjøre?????? Verste jeg vet når foreldre prøver å prakke på barna sine navn de selv liker. De har fått valgt navn til sine barn, nå er det vår tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Amalie er navnet som vår datter ønsker at babyen skal hete. Liker det kjempegodt. Er bare så usikker på Veronika. Tror det bare blir kuttet ut. Kan liksom ikke si Amalie Veronika heller da he he.. Blæææææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud heller om hun gjør ja.. Det er ikke det som er spm her. Men hun har lagt et ønske til meg som jeg av respekt vurderer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble fryktelig langt og tungt, ja. Amalie er så mye finer enn Veronika også, og hvis du setter dem sammen kommer det til å forsvinne til å bli bare som en simpel A.! Veronika A. Kanskje ikke det engang!

"ikke gjør som morra di sier" og bruk kun Amalie!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge navnene er pene jeg. blir kanskje litt tungt sammen? Men om mamman din blir glad, og du liker begge kan du jo gi henne begge, og bare bruke det ene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Amalie alene er finest. Men skal du absolutt ha med Veronika synes jeg du skal ha det til slutt.

Amalie Veronika

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!! Hvis du absolutt maa ha det med, la det staa til slutt! Du maa i det minste kunne faa bruke det navnet du selv har valgt ut! For det andre kommer til aa bli staaende kun paa papiret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det kun er Amalie som skal brukes burde du sette Veronika sist. Synes egentlig Amalie Veronika lyder bedre enn Veronika Amalie.

 

Hvorfor Veronika? Oppkalling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...