Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 har en simo kombi og en quinny freestyle comfort sportsvogn. syntes at den quinnyen er veldig åpen, det blåser rett inn, ikke er det stormtrekk, tulla blir iskald i ansiktet, og griner når det blåser (snur henne bort fra vinden, men blir jo ikke tett)..men den er liten og pen å se på, lett opp å ned trappa til blokka, og lett å trille... Simoen er stor og tung, men pen å kalssisk å se på, men veldig god å varm, tett rundt hele vogna. klarer likvel ikke bestemme meg for hvordan jeg skal sette ned i boden..kunne jo brukt simoen nå på vinteren, så bruke den som sovevogn når hun begynner i barnehagen, . syntes vel egentlig at quinny ikke er en vintervogn...men kommer til å savne den hehe... luksusproblem.
Retro-mamma Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Jeg har bare Quinny freestyle comfort. Men her midt i Oslo blåser det ikke så fært da - he he... Og så har jeg ikke snudd setet - hun ser fortsatt på meg, så det hjelper kanskje mot vinden. Hvor gammel er babyen din da? Jeg syns Quinny er kulest.
trude lutt Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Jeg ville først tenkt på barnets komfort før jeg tenker på om vogna er lett eller ikke. Det er ikke noe godt å fryse, verken for store eller små. Så jeg ville gått for simo på vinteren.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 ja mulig jeg går for simoen..hun er 7 mnd..og vil bare sitte hehe
SuperGlad Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Vet du hva???!!!! Dette er det dummeste jeg har hørt! Spør du seriøst om hvilken vogn du skal velge når du selv skriver at barnet ditt blir iskald i ansiktet i den ene??? Snakker om å være egoistisk!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 ja men er det så lett å holde de varm i ansiktet i noen som helst vogn når de sitter da?! spurte for noen kansje kunne komme med tips/råd, så til deg superglad, ikke uttal deg før du vet mer om saken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå