Gå til innhold

Kjære kjære jenta87 og nora sofie og til dere andre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er så jævlig slemt gjort av disse anonyme å holde på sånn her!! ER vi ikke mødre alle sammen da? Vi skal være greie og gå foran som gode eksempler! Jeg syntes Nora Sofie er vakker jeg. Det er trist at hun måtte legge ned hjemmesiden sin, for den var flott!

Jeg står i respekt av at jenta87 har holdt ut jeg... Tenk dere å føde barnet sitt 16 uker for tidlig, med de dårligste prognoser, og kjempe en kamp hver dag. Da det begynner å stabilisere seg, velger hun å legge ut bilder av det lille nurket sitt, fordi hun selvfølgelig er stolt av den lille fighteren!

Så kommer det spydige kommentarer om at det er baby born dukke, og at hun har downs!! Hva faen feiler det visse folk spør jeg meg!

Jeg grøsser med tanke på at dere spydige er mødre, tenk på barna deres, hvilke oppfatninger de vil få av andre mennesker med den holdningen dere har! Barn tar etter oss...

Så jeg syns de som har vært med på å skape denne kvalmen og kritikken mot jenta87 og nora sofie, kan bøye seg i støvet og si... UNNSKYLD!

Hvis dere har guts til det, så kan jeg videresende denne linken til henne!

Vis at dere er litt vokse nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er helt ekkelt å tenke på at noen mennesker kan oppføre seg sånn! Helt enig med hovedinnlegger, er det sånn mødre skal oppføre seg?

Skal lete lenge etter noen som er så sterk som lille Nora Sofie, og hennes mamma og pappa! En bitteliten baby fortjener ikke dette, og det gjør jammen ikke foreldrene heller!

Dere som oppfører dere helt jævlig her inne, er det sånn dere vil at barna deres skal bli? Hadde dere likt om noen hadde vært sånn mot dere, eller deres barn?

Så er dere så feige at dere må gjemme dere bak en anonym-knapp...!

Skrevet

Er enig i alt dere skriver og måtte jo lese noen av trådene her og det er motbydelige kommentarer som kommer fra anonym.

MEN, dere gir jo anonym det den eller de vil ha!!! Masse oppmerksomhet. Skjønner at det kan være vanskelig å overse slikt men jeg tror alle dere tjener på det til slutt.

Får bare håpe at anonymknappen blir borte, så blir kanskje problemet borte også!

Stå på jenter, dere er tøffe!

Skrevet

så enig, så enig.....

Syntes jenta 87 virker som en tøff jente som har holdt ut her inne.. pleide å titte innom hjemmesiden hennes.. det har jeg gjort siden før nora sofie ble født.. er så spennende å følge med.

Men nå kommer jeg ikke inn på siden hennes lenger.. så har heller ikke fått sett lille nurket.

Men sånn som anonyme holder på her inne kan jeg godt forstå at hun ikke vil la hvem som helst se hjemmesiden hennes..

Kan aldri tenke meg at det er voksne mennesker med barn som skriver de meldingene... da lurer jeg i såfall på hva det blir av de barna.... de som fyller fengslene om 20 år? man kan jo ikke oppføre seg slik mot andre mennesker... er rett og slett skammelig....

Stå på jenta 87!! Håper alt går bra med deg! og ikke minst med lille nora sofie.... og spiren i magen...

Skrevet

Unnskyld!! virkelig! det var ikke noe stygt ment mot hun Helene, hun er sikkert en kjempe grei jente!!! men man blir jo litt skeptisk når det er en del som lager en hjemmeside og dikter opp en historie, som for eksempel hun som hadde diktet opp en hel historie inne på hjemmesiden og hun hadde tatt bilder av en jente fra en amerikansk side! hun hadde visst en mann som kom fra USA og hadde vunnet masse ride konkurranser, husker dere? og hun kalte jenten for Nora.

Og det har vært en del sånne hjemmesider, sånn som den som var nå med hun amalie.....

Jeg har akkurat som dere følgt med på historien til Nora Sofie, og jeg har akkurat som dere blitt rørt til tårene og syns det var helt utrolig at lille jenten greide det! Men......må bare si det! når jeg så de bildene ble jeg skeptisk.....ved første blikk så det jo ut som en bitteliten baby, men når jeg begynnte å se nærmere på bildene, fordi de var jo ganske skurrete, så jeg at det var en babyborn....beklager men jeg er ganske sikker på hva jeg så, måtte jo se flere ganger for å virkelig se om det er bare mitt hode som leker med meg... men jeg så på ansiktsuttrykket, føttene og fingrene hennes var i akkurat samme posisjon hele tiden, akkurat som en dukke.. bare spør dere selv! hvor mangen av dere har egentlig sett bilde av hun et som ikke er skurret? jeg har sett at helene er en veldig koselig jente og alltid hyggelig med folk her og jeg skjønner godt at det er vanskelig å tro på det jeg sier, men er litt dumt hvis vi har trodd på en historie som eventuellt ikke finnes... og jeg er ikke den personen som spurte om hun hadde downs, det er noen som bare vil provosere! bare tenk litt om! hvorfor skulle hun stenge siden da? skulle hun ikke heller ha bevist at det jeg sier er totalt feil? så kanskje det er noe sant i det jeg sier... så får dere bestemme selv for hva dere tror på:)

Skrevet

Nå ble jeg først litt glad, fordi jeg trodde du sa unnskyld... Også viser det seg at du fremdeles mener det er en dukke! HERREGUD! Har du noengang sett en baby som er født 16 uker for tidlig? De er naturligvis ikke helt ferdige! Skaff deg briller!!!

Skrevet

jeg blir helt målløs her jeg sitter...at folk kan være så kalde og spydige...kan de ikke bare glede seg over at jenta faktisk fikk en frisk liten unge, som klarte å kjempe seg fram i livet? uff...for noen mødre sier bare jeg...

Skrevet

faktisk så ble onkelen min født 17 uker for tidlig og det var på tidlig 70 tallet og han greide seg fint med det utstyret de hadde da så jeg er ikke i tvil at de hadde klart seg mye bedre i dag, så ja jeg har sett et barn som er tidlig født og da vil jeg si at nora så veldig stor og fin for å være 2 måneder var det det hun var? jeg prøver ikke å være spydig eller kald, bare begynner å bli litt frustrert over at dere ikke får dette med dere... har noen av dere møtt hun? eller sett et bilde av hun, der man virkelig kan se Nora?

Skrevet

Jeg syntes at det er grusomt av deg å prøve å så tvil hos oss andre.. Det er grusomt, grusomt, grusomt! Håper virkelig at karma kommer å biter deg i rompa - du er et grusomt menneske!

Skrevet

Hun ride jenta som var på Bim og herja "het" sophie ikke Nora,sjekk litt før du slenger ut beskyldinger a...

Jævla møkka folk som er så utrolig drittsekker.

87_jenta bare stå på du,du er ei flott mamma med en nydelig liten jente:) Ønsker dere lykke til videre,snart jul nå så har dere henne hjemme:D

Mange klemmer fra meg:)

Skrevet

Jeg fødte en jente på 4,1 kilo.. Venninnen min fødte en gutt på 3,6 kilo! Og det er en ENORM forskjell på de to barna! Dattera mi ser ut som en "kjempe" i forhold til den lille tassen til venninnen min, liksom.. Akkurat som det kan være en stor forskjell på din onkel og Nora - ingen barn er like!

Hvorfor kan du ikke bare holde disse tankene for deg selv? Jeg har aldri tvilt på Helene sin historie i det hele tatt - og det er synd at folk skal tvile så sterkt på slike ting, bare fordi det er ukjent for dem.

Er du egentlig klar over hvor dype sår du lager når du slenger ut slike kommentarer?

Skrevet

Ja det er helt sant! det er forskjell fra barn til barn! Beklager virkelig! er ikke meningen å såre noen som helst! Skal holde mine meninger for meg selv. Gir meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...